Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Uitverkoop van mijn gidsen - Forum Wereldfietser

Uitverkoop van mijn gidsen

Uitverkoop van mijn gidsen

Ik ga mijn gidsen uitverkopen. Deze gidsen op 18 maart te koop op de Wereldfietsbeurs in Bussum.


Fietsen in Spanje

Geen routeboekje, maar veel informatie over fietsen in Spanje. Veel praktische zaken, maar ook informatie over diverse streken en adviezen over de beste en de slechtste tijd in het jaar voor een bepaalde streek.
Van € 14,75 voor € 7, -.



De Zilverroute van Sevilla van Santiago de Compostela

Nog altijd de enige gids van deze route over wegen die met tassen aan de fiets goed bereidbaar zijn. Er zijn Spaanse gidsen, maar die gaan over onmogelijke mountainbike paden. Bovendien heb je grote kans dat hekken in het midden van nergens gesloten zijn.
Met veel historische achtergrond en informatie of locale folkloristische feesten.
Via mijn site zijn updates te downloaden.
Van € 13,95 voor € 7, -.

Fietsen bij de Zuiderburen
Drie meerdaagse routes vanuit Nederland

1)West-en Oost-Vlaanderen met de Vlaamse Ardennen, de fietsroutes langs de Dender en de Schelde, met de fraaie binnensteden van Brugge, Oudenaarde, Dendermonde en Gent. Het begin- en eindpunt is station Vlissingen.

2)De Antwerpse Kempen, Vlaams-Brabant en Belgisch-Limburg. Met de heuvels rond de Abdij van Averbode, de studentenstad Leuven, de dreven in de Meerdaalse bossen, het bierdorp Hoegaarden, de heuvels van de Haspengouw met Tjenne de Toverheks, Tongeren de oudste stad van Vlaanderen en het heidegebied ten noorden van Hasselt in Belgisch- Limburg: de kraamkramer van de fietsknooppunten. Beginpunt is stationTilburg: eindpunt is station Eindhoven.

3)De Ardennen en de Belgische Oostkantons. Over de fietsroute langs Maaskade in Luik en over het fietspad langs de Ourthe geleidelijk omhoog de Ardennen naar de waterscheiding van Bastogne. Terug via Luxemburg en over een voormalige spoorbaan naar de geheimzinnige Hoge Venen. Begin- en eindpunt is station Maastricht.
Van € 16,95 voor € 7, -.

Zie ook mijn website: http://www.fietswegen.nl
bert sitters schreef:Uitverkoop van mijn gidsen

Ik ga mijn gidsen uitverkopen. Deze gidsen zijn komend weekend te koop op de stand van de Wereldfietser op de Fiets en Wandelbeurs (hal 11). 20% van de opbrengst is voor onze vereniging De Wereldfietser.

Fietsen bij de Zuiderburen
Drie meerdaagse routes vanuit Nederland

3)De Ardennen en de Belgische Oostkantons. Over de fietsroute langs Maaskade in Luik en over het fietspad langs de Ourthe geleidelijk omhoog de Ardennen naar de waterscheiding van Bastogne. Terug via Luxemburg en over een voormalige spoorbaan naar de geheimzinnige Hoge Venen. Begin- en eindpunt is station Maastricht.
Van € 16,95 voor € 7, -.
Deze route door de Ardennen kan ik een ieder aanbevelen, mooie route, goed te doen door de Belgische heuvels. Geeft een mooi beeld van de verschillende taal regionen in het gebied. Zo blijkt er ook een duitstalig deel in Belgie te zijn.

veel fietsplezier,
Bert,

ik kom zeker eens langs in Mechelen.

Groet,

Manu
Hallo Bert,
waar vind ik u ergens in Mechelen..Ik ben uitermate geïntereseerd in Fietsen bij de Zuiderburen, bij ons dus.
Zondag ben ik vd partij.

Daniël
RedRock schreef:Hallo Bert,
waar vind ik u ergens in Mechelen..Ik ben uitermate geïntereseerd in Fietsen bij de Zuiderburen, bij ons dus.
Zondag ben ik vd partij.

Daniël
Beste Daniel,

Mijn gidsen zijn op de stand van de Vakantiefietser VZW.

Groetjes,

Bert
Ik ben heel blij met het gidsje fietsen bij de Zuiderburen: duidelijk, veel informatie, zo te zien mooie routes. We gaan het komend jaar op pad. ;-)
Deze aanbieding geldt ook op de Wereldfietsbeurs op 18 maart in Bussum.
Verder kunnen deze drie gidsen tegen de actieprijs van 7 Euro besteld worden op mijn site http://www.fietswegen.nl Er komt dan wel 2,50 Euro aan portokosten bij.
nert sitters op Ma 05 Mrt, 2012 schreef:Deze gidsen zijn komend weekend te koop op de Wereldfietsbeurs
Misschien moet je toch ff je agenda checken Bert!
Inderdaad Leon, de Wereldfietsbeurs in Bussum is op 18 maart :wink: