Additionally, paste this code immediately after the opening tag: B&M d-lumotec oval senso Hoe lamp vervangen??? - Forum Wereldfietser

B&M d-lumotec oval senso Hoe lamp vervangen???

Hoi allemaal,

Ik heb voor mijn fiets bovenstaande lamp 2de hands gekocht. Nu is dit een vervanging van een andere B&M Lumotec. Deze heeft aan de onderkant een schuifje zitten zodat je het glazen gedeelte uit de lamp kan halen om zo het lampje te vervangen. Maar bovenstaande lamp heeft op die plek geen schuif zitten maar een zwart vlakje.

Hoe krijg ik deze lamp open? Ik heb al geprobeerd de voorkant te draaien. Dat zwarte vlakje in te drukken. Eraf te halen. Maar er zit geen beweging in?

Afbeelding
M276 schreef:Hoi allemaal,

Ik heb voor mijn fiets bovenstaande lamp 2de hands gekocht. Nu is dit een vervanging van een andere B&M Lumotec. Deze heeft aan de onderkant een schuifje zitten zodat je het glazen gedeelte uit de lamp kan halen om zo het lampje te vervangen. Maar bovenstaande lamp heeft op die plek geen schuif zitten maar een zwart vlakje.

Hoe krijg ik deze lamp open? Ik heb al geprobeerd de voorkant te draaien. Dat zwarte vlakje in te drukken. Eraf te halen. Maar er zit geen beweging in?
Het is een led lamp, die de behuizing gebruikt die ook voor de halogeen versie gebruikt wordt vandaar de text. De LED kan niet worden vervangen, en de lamp kan daarom ook niet open
Oh dan hoop ik dat het lampje het nog doet dan :roll:
Zag dat niet zo snel in de handleiding staan. Maar nu is mijn Duits ook niet zo goed. Bedankt voor je antwoord. Scheelt een hoop frustratie om hem open te krijgen ;)
M276 schreef:Oh dan hoop ik dat het lampje het nog doet dan :roll:
Zag dat niet zo snel in de handleiding staan. Maar nu is mijn Duits ook niet zo goed. Bedankt voor je antwoord. Scheelt een hoop frustratie om hem open te krijgen ;)
De led zou een paar 1000 uur mee moeten gaan, wel vindt de Dlumotec het fijn als er een achterlicht aanhangt, dat voorkomt het te heet worden en smelten van een soldeerverbinding (vaak hoor je dan dat er iets los ligt te rammelen)