Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fiets- en Wandelbeurs: fietsenstallng? - Forum Wereldfietser

Fiets- en Wandelbeurs: fietsenstallng?

Hoi,
Ik heb mijn vouwfiets voor morgen net klaargezet, maar vraag me af: is er wel een bewaakte fietsenstalling bij de RAI?
Ik kan het op de website van de beurs niet vinden. Andere jaren werd daar reclame mee gemaakt.
Groet,
Leon
Leon schreef:Hoi,
Ik heb mijn vouwfiets voor morgen net klaargezet, maar vraag me af: is er wel een bewaakte fietsenstalling bij de RAI?
Ik kan het op de website van de beurs niet vinden. Andere jaren werd daar reclame mee gemaakt.
Groet,
Leon
Als ik het mij goed herinner, was er vorig jaar ook geen gratis bewaakte fietsenstalling. Daarvoor altijd wel.

Gerd
Er is een bewaakte fietsenstalling bij het station op ongeveer 10 minuten lopen. Bij de RAI zelf is niks!
snowfreakyvon schreef:Bij de RAI zelf is niks!
Wel jammer.
Was er eerder steeds wel.
Wim
Maar nu dus niet.
Wim
Werd altijd geregeld door de gemeente Amsterdam, maar helaas niet meer.
Nu is de beurs wel al voorbij, maar de RAI is makkelijk per trein bereikbaar over de Schiphollijn. Uitstappen station Rai en dan een steenworp afstand lopen. Ik ga zelf op 24 maart naar Amsterdam-Geuzenveld voor een reünie van mijn oude school en neem m'n fiets wel mee. Ik loop sinds mijn beenbreuk nog slecht maar kan nog wel prima fietsen. Ik heb een OV-chipkaart nog nooit gezien.
Station RAI heeft een gratis bewaakte fietsenstalling
Martin E. van Doornik schreef: Ik heb een OV-chipkaart nog nooit gezien.
Ik wel, gebruik hem niet vaak maar is verrotte handig. :lol:
Mag dit draadje gesloten worden? We gaan vet OT want het ging niet om OV.