Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Werk aan spoor Den Bosch Utrecht gaat dit weekend niet door! - Forum Wereldfietser

Werk aan spoor Den Bosch Utrecht gaat dit weekend niet door!

Bezoekers aan de Fiets en Wandelbeurs uit Limburg en Brabant hebben geluk:
de voor het komende weekeinde geplande werkzaamheden aan het spoor tussen Den Bosch en Utrecht zijn door het koude weer uitgesteld tot het weekeinde van 10 maart.
Er zouden bussen worden ingezet tussen Den Bosch en Utrecht, maar er gaan nu gewoon treinen rijden.

De NS-reisplanner is nog niet aangepast. Let dus voor vertrek op deze reisplanner.

Tip 1). Reizigers die komen met de trein van Eindhoven met als eindbestemming Schiphol kunnen uitstappen op station Bijlmer ArenA en daar overstappen op de Metro lijn 50, richting Isolatorweg, en uitstappen op metrostation Rai.

Tip 2). Reizigers uit de trein van Eindhoven richting Schiphol kunnen ook uitstappen op NS-station Amsterdam-Zuid en daar een stoptrein richting Hilversum of Almere naar een halte terug nemen: NS-station Rai. Op NS-station Rai stoppen géén Intercity's.

Tip3). Reizigers komende met de trein uit Maastricht richting Amsterdam-Centraal kunnen het beste uitstappen op Amsterdam-Amstel en daar over stappen op Metrolijn 51 richting Westwijk (Amstelveen). Deze metro stopt op metrostation Rai.

Tip 4). Neem je (vouw)fiets mee en fiets van een Intercity station naar de Rai. Station Amsterdam-Zuid is op 900 meter van de Rai.
Bedankt Bert.

Kleine correctie op tip 3, de metrolijn naar Amstelveen Westwijk is lijn 51 en niet 54.
Tip 5 Als je niet gezond genoeg bent om die 900m vanaf A'dam Zuid te wandelen, kun je misschien beter thuis blijven? :D
Dank voor de tips. Wij hebben een Blokker kaartje voor dag NS, en hadden al gepland dat we om 07.30 in de bus bij Den Bosch zouden moeten zitten... Nu maar even kijken hoe de dienstregeling dan wel wordt. Als ik kijk hoe die volgende week zou zijn, kom ik aardig uit met nu, denk ik.
En kan ook iemand aangeven wat de dichtstbijzijnde en goedkopere parkeerplek is in de buurt van de RAI, dan de parkeergarage bij de RAI??
Ik ga altijd op zondag (gratis parkeren). Zet auto in Prinses Irenestraat, loop door Beatrixpark en hup bij de RAI. Net zover lopen als van NS-Rai.
(wel plekje voor mij over laten).
Gr.
Kees
kwootje schreef:En kan ook iemand aangeven wat de dichtstbijzijnde en goedkopere parkeerplek is in de buurt van de RAI, dan de parkeergarage bij de RAI??
Bedoel je een parkeerplek voor je fiets? Gratis, pal bij de ingang :lol: :lol: :lol: :lol: