Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Wereldfietsen met smaak - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Wereldfietsen met smaak

ok ik dacht dat het een bestaande route was :lol:
:D
:)
Blanche schreef:ok ik dacht dat het een bestaande route was :lol:
Dat is helemaal niet verkeerd gedacht, kijk maar op deze website:
Danmarks største bakker på cykel :)
De tovenaar schreef:
Blanche schreef:ok ik dacht dat het een bestaande route was :lol:
Dat is helemaal niet verkeerd gedacht, kijk maar op deze website:
Danmarks største bakker på cykel :)
Ok dan! :D
Jammer dat mijn Deens niet zo goed is. En google translate pakt deze site niet.
Bij mij werkt google translate wel:
http://translate.google.com/translate?j ... l=da&tl=nl

Hij bakt er niet veel van, maar toch wel iets :lol:
Ik ben fan van de Balkan, ook door het eten. Ik bedoel niet alleen het eten in restaurants, of het idioot lekkere fietsontbijt burek (bladerdeeg met kaas / vlees / spinazie / aardappelen / pompoen) maar vooral de kwaliteit van de groenten.

Landen als Kroatië en Bosnië hebben een heel ijzerrijke bodem en er worden door de kleine boeren geen bestrijdingsmiddelen gebruikt. Koop wel op de markt of langs de weg, want in de supermarkten vind je veel geïmporteerde groente uit Spaanse kassen.

Als je eenmaal een echte, rijpe tomaat hebt gegeten, dan wordt het moeilijk, terug in Nederland. In de zomer wil het nog wel eens lukken, maar over het algemeen krijg je hier niet iets dat zelfs maar in de buurt komt (ook na een week rijpen op de vensterbank).

Rozemarijn vind je langs de weg of op het kerkhof!

In de driehoek Kroatië / Slovenië / Hongarije worden varkens anders geslacht, waardoor er bloed in het vlees blijft zitten en dat levert een unieke smaak, erg lekker.
Wereldfietsen met smaak
Pedaling Foodies - lekkere fietsvideo's

Ook Wereldse fietsfilmpjes houdt van lekker eten. Vooral tijdens fietsreizen. Naast het ontdekken van nieuwe culturen is er niets leuker dan nieuwe gerechten proeven met nieuw gevonden vrienden. Daarom hebben we sinds kort ook een speciaal video album voor lekkerbekken op de fiets - Pedaling Foodies. Dus kom maar op met die overheerlijke culinaire fietsfilms en fotoreportages! P.s. nog meer foto's in dit draadje mogen ook hoor :>

Smakelijk eten!



[wfvimeo]http://www.vimeo.com/groups/wereldfiets ... s/27495199[/wfvimeo]
Buitenlandtocht WF Tsjechie 2009

Afbeelding