Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fantasienamen discussies - Forum Wereldfietser

Fantasienamen discussies

Is het een idee om voortaan alleen discussietitels te gebruiken die aanduiden waar het over gaat? Het lijkt een hype te gaan worden om sprookjespoëzie te gaan gebruiken.
Leon
Graag. Zoeken op onderwerp wordt er niet anders gemakkelijker door. Vooral nieuwe forumleden hebben dan zoiets als bos en bomen en niets meer zien...
Ha Leon,

ik voel me ernstig aangesproken :?

Heb intussen de titel van het startbericht gewijzigd. Jouw boodschap is bij mij aangekomen. En ik vind dat je gelijk hebt.

Aan de andere kant vond ik dat Minko wel een keer in het zonnetje gezet mocht worden.

Peter
Als ex-moderator van diverse (niet fietsgerelateerde) fora wil ik mij graag bij de oproep aansluiten. Het is bijzonder onhandig als mensen allerlei fantasietitels gebruiken die niets zeggen over het eigenlijke onderwerp. Niet enkel bij het gebruik van de zoekfunctie, maar ook bij het selecteren van berichten die men wel of niet wenst te lezen.

Renaat
Groot gelijk. Hoe duidelijker, hoe beter.
Bij deze.
In dit verband wil ik er ook weer graag op wijzen dat off-topic gaan het zoeken naar relevante info evenmin bevordert.