Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsen in augustus - Forum Wereldfietser

fietsen in augustus

Hallo , ik ben mij aan het oriënteren om waarschijnlijk in augustus een lange fietstocht te doen en zou naar Praag fietsen via de route fietsen naar Praag , en dan van daar uit naar Wenen en dan naar Passau via de Donau route.
Mijn vraag hierover is of dit doenbaar is zonder reservaties te maken of dat ik best campings en jeugdherbergen op voorhand reserveer?
Beste Rafael,
Als ik me niet vergis kom jij uit Vlaanderen. Op 19 en 19 februari a.s. is de Fiets en Wandelbeurs in de Nekkerhal te Mechelen, precies in het hart van Vlaanderen. De makers van de fietsroute naar Praag zijn aanwezig in de stand van de Europafietsers. Verder zitten in het uitgebreide paviljoen van De Vakantiefietser VZW maar liefst 65 informanten. Dit zijn ervaren vakantiefietsers die je alles kunnen vertellen over de voorbereiding van een tocht. Ongetwijfeld zitten daar ook fietsers bij die jou alles kunnen vertellen over de Donau met behulp van kaarten, gidsen en reisverslagen. Schuif aan bij hun tafeltje en er gaat een wereld voor je open. http://www.fietsenwandelbeursvlaanderen.be
Dag Bert,

Ik kom uit vlaanderen en ben zeker van plan om tijdens de beurs in vlaanderen nog extra info te gaan inwinnen, en heb wel al enkele reizen gedaan.
Reden waardoor ik deze vraag nu stel is omdat ik andere jaren buiten grote vakanties en schoolvakanties ben vertrokken en nu wegens volgen van avondschool dit moeilijker kan.
Wil ook niet alles op voorhand plannen want dan verlies ik voor een deel het gevoel van vrijheid bij het fietsen .
Ben hierdoor aan het twijfelen over in welke richting ik me ga orienteren en dan op de fietsbeurs echt in deze richting te informeren.
Dit is natuurlijk makkelijker als ik al op voorhand beetje gepland heb.