Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Carnavalstocht 18 & 19 februari 2012 - Forum Wereldfietser

Carnavalstocht 18 & 19 februari 2012

Om de vorig jaar begonnen traditie voort te zetten ook dit jaar weer een tocht met carnaval. Gewoon, verkleed als wereldfietser, lekker 2 dagen fietsen in het Brabantse Land, zoals we dat gewend zijn van een wereldfietserweekend! Geniet jij ook zo van fietsen in een winters zonnetje en beschik je over een goede winterkampeeruitrusting? Meld je dan nu aan!

Afbeelding

Waar we vorig jaar vanuit Eindhoven Limburg inreden, blijven we nu in Brabant. Start -en eindpunt is station Den Bosch (oftewel Oeteldonk) en we overnachten op camping Barendonk (natuurkampeerterrein) in Beers, waar we 's avonds binnen kunnen zitten en koken (gasfornuis, waterkoker, pannen aanwezig). Vuurplek buiten aanwezig!

Zaterdag: verzamelen/vertrek om 10.00 uur op Stationsplein, CS Den Bosch.
~80 km fietsen naar Beers.
De route slingert langs de Maas (LF12) en duikt bij Oss (Ossenkoppenrijk) naar het zuiden de bossen in bij Schaijk (Moesland) om iets voorbij Grave (Pothuusburg) weer bij de Maas uit te komen. De camping bevindt zich tussen Beers en Mill (Germeriek).

Camping: Natuurkampeerterrein Barendonk, Millseweg 13, Beers

Zondag: vertrek 10.00 uur voor tocht van ~80 km naar Den Bosch
We zien voornamelijk bos, water en brabants landbouwgrond en komen langs plaatsjes als Waeverstadt, Papgat, Bokkendonk en Dommelboarzedurp, via de LF7 weer Den Bosch binnen.

Routes: dag1 en dag2

Beschrijving van de routes:
dag1
knooppunten 53-53-50-90-91-96-LF12 (95-10-02-01)-38-LF12 (06-07-08-04-09-13) -10-15-16- re af Deursenseweg - re af Stationsstraat - li af Burg. van Erpstraat - re af Koolwijkstraat - 17-23-34-24-25-26-27-28-29-Beerschemaasweg volgen tot aan water, li af - LF12-66-68-01-camping ri 49

dag2
49-58-65-96-33-32-20-24-re door Eisendorpseweg - re af naar 52-50-28-26-23-53-31-32-21- 1e re af Boxtelseweg, wordt Germondsedijk, wordt Broekstraat - 41-LF7-CS Den Bosch


Aanmelden bij Anneke: wf@an.dds.nl


Deelname aan een of meerdere activiteiten is voor eigen risico. De vereniging kan op geen enkele wijze aansprakelijk gesteld worden voor diefstal of schade in geval van ongeval, letsel, etc. aan uzelf of derden. Wij raden u aan zelf zorg te dragen voor een reis-ongevallen en/of aansprakelijkheidsverzekering.
Op natuurkampeerterrein Barendonk zijn ook trekkershutten.
Leuk Anneke,
Wij zijn er bij!
Wim & Marjan
Ik fiets vrijdag 17 februari, mits het weer redelijk is, van station Roosendaal, vertrek ±10.30 uur, richting Den Bosch. Zie onderstaande route.

http://www.bikemap.net/route/1396046#la ... =11&type=2

Ik overnacht op camping;
W.Moonen
Loonse-molenstraat 42a
5175 PT Loon Op Zand
De afstand Roosendaal camping is ± 72km.

Zaterdag 18 februari fiets ik van Loon Op Zand naar station Den Bosch, ± 20km.

Als je mee wil fietsen hou er dan wel rekening mee dat je zaterdag vroeg op moet staan (± 7.00 uur) en het een pittig fietsdagje gaat worden (20+80=100km).

Groet Henk.
De teller staat inmiddels op 13, en wie weet wordt het nog wel een echt winters tochtje :wink:
Zo, de fiets -en wandelbeurs zit er weer op, het schaats seizoen lijkt ten einde, dus het wordt weer tijd om op de fiets te stappen :D

De carnavalstocht komt dichterbij, dus wie zin heeft, is komend weekend van harte welkom om mee te gaan!

groet, Anneke
Anneke, bedankt voor de organisatie, het was ontzettend leuk om weer eens tussen wereldfietsers te fietsen en bij te kletsen en de camping was geweldig!

Al de rest bedankt voor de gezelligheid, ik heb weer genoten! Jammer dat ik vandaag niet kon meefietsen maar het was het over en weer gereis meer dan waard!

Groetjes,

An
Wij vieren feest dus weg met de malaise
Want nu is het tijd voor de polonaise Hollandaise
Van hier tot Oeteldonk
Bij Hoevelaken linksaf
Wij zakken door, we zullen niet verdorsten......



Van Beers naar Oeteldonk, werkelijk alles tegenwind...

Maar...prachtige tocht! leuke groep mensen! veel gezelligheid!
Anneke bedankt voor het organiseren van dit weekend! een superlokatie was het zeg!
We hebben genoten!

Iedereen erg bedankt!
Alles meegemaakt, wind mee op dag 1, wind tegen op dag 2! Maar ook een sneeuwbuitje, een hagelbuitje, veel zon (!), regen (vooral toen we binnen zaten of in de tent lagen ;-) en belangrijker, veel gezelligheid.


Afbeelding

en nog een paar plaatjes van vandaag...

Da ge bedankt zèt, da witte!
Hier staan mijn foto's van de Carnavalstocht.

Ik heb het geweldig naar mijn zin gehad!

Anneke, hartelijk dank voor het organiseren. Mooie route en fantastische accommodatie.

Volgend jaar met motto: "Verkleden hoeft niet maar mag wel"? :D
Marjan schreef:Wij vieren feest dus weg met de malaise
Want nu is het tijd voor de polonaise Hollandaise
Van hier tot Oeteldonk
Bij Hoevelaken linksaf
Wij zakken door, we zullen niet verdorsten......
Nee,

Ik houd van carnaval. Ik houd van carnaval. Ik houd van carnaval. Ik houd van carnaval. Boem, boem, boem, ik houd van carnaval. Boem, boem, boem, ik houd van carnaval. :)

Maar even zonder gekheid, het was weer een geweldig leuk weekend met gezellige mensen, een mooie route en een superlocatie op zaterdagavond. Ik heb Oeteldonk niet meer op de fiets gehaald, want de tegenwind brak me iets te veel op. Maar, ik heb nog wel even aan jullie gedacht toen de trein uit Lampegat langs Oeteldonk reed.
Het was een mooie, afwisselende tocht. Anneke erg bedankt voor de organisatie en iedereen bedankt voor de gezelligheid.

Foto's
Leuk om de foto's te zien. Ik zie overigens maar één feestnummer en dat is Bernice 8)