Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Koga WorldTraveller29 verkozen tot fiets van het jaar 2012 - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Koga WorldTraveller29 verkozen tot fiets van het jaar 2012

m-gineering schreef:
AB schreef: waarschijnlijk een degelijk doch goedkoop stalen frame (doe maar in cortenstaal, hoef je ook niet te lakken)
Ik denk dat Reynolds 953 voordeliger is :shock: 8) :roll: :D
ja mooooooooi! hebben ze die ook in 2mm dik?
Leon schreef:
m-gineering schreef:
Leon schreef: Gezien de omzet van de fietsenbranche zouden we de consumentenbond uit kunnen leggen dat fietsen en delen ervan interessant zijn om te beoordelen. Ik denk ook aan het aan de kaak stellen van de lage kwaliteit trapassen die nu verkocht worden als zijnde topkwaliteit.
Leon
en dan een beoordeling met slecht omdat de gebruiksaanwijzing niet in het Nederlands is.. ?
Desnoods. Als het maar eens in het nieuws komt. Komend jaar worden weer vele tienduizenden klanten opgescheept met een prul.
Heb je een beter idee?

Dat vriendelijk vragen of het allemaal wat correcter kan tegen grote balangen niet werkt weten we sinds gisteren ook weer. Rutte vs Netanyahu, 0-1:
http://www.youtube.com/watch?v=x0F9G1TqLBc

Leon
Ik meende dit best serieus, maar helaas is de discussie sindsdien verzand in iets anders en verbaas ik me erover dat de kletspraatpolitie nog niet heeft ingegrepen :wink:
Leon
mee eens

Rob W
overigens is die koga verkozen tot "fiets va het jaar 2012" niet "wereldfiets van het jaar 2012" , al zou de naam van de fiets anders doen vermoeden

Ik weet dan genoeg en behoef ik de gereden km en de mee getorste kg bagage niet meer te weten. Waarschijnlijk 200 km mee gereden, gewicht fiets voortgedreven en gewicht fietser m/v meegetorst.
Rob w
Lasse schreef:Een overzichtelijke lijst met dé aangeraden componenten (in verschillende prijs- en gebruiksklassen) zou wel handig zijn voor zowel doe-het-zelvers als shoppers. Op het frame na is er toch zo goed als niets uniek aan een gemiddeld model fiets.

Met mijn LHT die ik opbouwde probeerde ik zo een low-budget fiets in elkaar te zetten op basis van de informatie die hier op het forum te vinden is, maar voor een aantal componenten (headset bv) is er geen consensus te vinden (wellicht omdat het niet zo veel uitmaakt?).

Zou handig zijn als de consensi bv in de wiki stonden of als sticky op het forum, met uiteraard een (uitgebreide) verklaring. Momenteel kennen de vaste bezoekers de aanraders wel, maar nieuwelingen komen steeds met de zelfde vragen...

We zouden met andere woorden een aantal virtuele fietsen kunnen ontwerpen, om mee te beginnen tenminste 8)
Jouw draadje over de opbouw van je LHT verdient zeker een sticky. Wat mij betreft fiets van het jaar! In ieder geval draad van het jaar :)
.