Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsshowroom.nl - Forum Wereldfietser

Fietsshowroom.nl

Bent u op zoek naar een leuke sportieve dames-, kinder- of herenfiets met leuke bijpassende accessoires.

kijk dan op www.fietsshowroom.nl

Voor bestellingen boven de €75.00 van accessoires worden deze gratis naar u toegestuurd.

Met vriendelijke groet,

fietsshowroom
fietsshowroom.nl schreef:Bent u op zoek naar een leuke sportieve dames-, kinder- of herenfiets met leuke bijpassende accessoires.

kijk dan op http://www.fietsshowroom.nl

Voor bestellingen boven de €75.00 van accessoires worden deze gratis naar u toegestuurd.

Met vriendelijke groet,

fietsshowroom
Hebt u ook wereldfietsen en kan ik uw showroom ook bezoeken?
Hoi Bert, er hangt een origineel Gazelle bord aan de gevel van Kerkstraat 51 te Gilze bij Hapers Tweewielers :) De lamellen zijn wel dicht, effe gluren is er niet bij met Google maps. Het adres staat in Artikel 2 van de Algemene voorwaarden.
Links naast het pand het straatje in, en jawel hoor, een showroom achter het woonhuis :lol:

Vincent
Dan dit hele draadje weggemikt? Zelfs de eerste reclameposting was al offtopic.
Voor commercieel nieuws was het eerste bericht on-topic.
De rest erna iets minder.
Nieuwsgierig geworden: kijkje in de showroom van Hapers Tweewielers
HansvanderVeeke schreef:Voor commercieel nieuws was het eerste bericht on-topic.
Het leek mij een van de ca. 2000 lokale fietsenboeren in NL die niet bepaald een goede naam hebben op dit forum als het om assortiment, kennis en service wat betreft vakantiefietsen gaat.
Leon
Geregistreerd: Ma 16 Jan, 2012 13:13

In principe kan iedereen zich dus registreren puur met het doel om zijn website te promoten. Wat is de nieuwswaarde? Met commercieel nieuws is volgens mij iets anders bedoeld.
Paolo schreef:Geregistreerd: Ma 16 Jan, 2012 13:13

In principe kan iedereen zich dus registreren puur met het doel om zijn website te promoten. Wat is de nieuwswaarde? Met commercieel nieuws is volgens mij iets anders bedoeld.
Maandag heeft hij ook zo'n bericht geplaatst, en dinsdag nog eentje (net ietsjes anders). Toen heeft een van de moderators ze beide verwijderd en nu staat hij er dus weer :wink:

Dit heeft ook niks geen nieuwswaarde, is alleen reclame voor zijn winkel !!
Ik denk dat het eerder anti-reclame aan het worden is :-)
Paolo schreef:Ik denk dat het eerder anti-reclame aan het worden is :-)
Plus als je deze reclame toestaat, straks alle fietsenwinkels je weten te vinden 8)
Michael W schreef:
Paolo schreef:Geregistreerd: Ma 16 Jan, 2012 13:13

In principe kan iedereen zich dus registreren puur met het doel om zijn website te promoten. Wat is de nieuwswaarde? Met commercieel nieuws is volgens mij iets anders bedoeld.
Maandag heeft hij ook zo'n bericht geplaatst, en dinsdag nog eentje (net ietsjes anders). Toen heeft een van de moderators ze beide verwijderd en nu staat hij er dus weer :wink:
Ik heb maar een van beide verwijderd. Deze stond er al.

Het blijft lastig, vind ik, zie ook andere discussie.. :cry: