Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Te koop Tubus voordrager Ergo Lowrider - Forum Wereldfietser

Te koop Tubus voordrager Ergo Lowrider

Voordrager van Tubus te koop.
Zeer weinig gebruikt, aangezien ik al snel met alleen achtertassen ben gaan rijden.

T.e.a.b.
Gr! Janneke
Welk type? Staat hij hier bij? Wat wil je er voor hebben? Kun je hem evt. meebrengen naar de beurs?
Leon
Hoi janneke,

Ik dacht dat wij tot overeenstemming gekomen waren ca 2 uur geleden.

Rob
....maar ik hoor niets meer....

Rob W
alime schreef:....maar ik hoor niets meer....
Rob W
Mijn vader zei altijd dat je met Amsterdammers moest oppassen :D
lol,
Item is even gereserveerd, zodra die verkocht is zet ik het in de titel.
Gr!
Beste janneke,

Verkoop de drager maar aan een ander. Ik heb nu wel lang genoeg gewacht op antwoord op mijn vragen naar jouw PB.

Ik snap alleen niet dat je iets te koop zet en vervolgens geen reacties stuurt.

Mvg,
Rob W
sterker nog, we hadden zelfs de prijs van eur 30 afgesproken.
R
Dag Alime,

Ik zou je willen adviseren onze emailwisseling nog eens door te nemen, misshcien dat je dan de ziet dat de 'afspraken' die volgens jou gemaakt zijn alleen eenzijdige opmerkingen zijn als 'ok, ik geef er zus en zo voor geef je je rekeningnummer dan maak ik het over'.
Normaal gesproken volgt er op een bod een reactie van de verkoper of die daarmee akkoord is en andersom. Jouw opdringerige gedrag (2 uur niet reageren en al in het publiekelijke forum vertellen dat we toch al een overeenkomst hadden etc) en nu het feit dat je niet kunt wachten op een reactie van het rekeningnummer (toevallig geen toegang gehad tot internet vandaag) en dan de koop maar intrekt... ik ben blij het zo aan een ander te kunnen verkopen ipv aan jou.

Moderator: mag dit draadje op slot? Dan kan ik met een fris draadje deze drager toch nog aan een ander verkopen.
Leon: misschien interesse?
Fijn dat je nu wel reageert

Nou ja, ik dacht dat wereldfietsers aardige mensen waren, op één na dan

Rob
Janneke schreef:Dag Alime,

Moderator: mag dit draadje op slot? Dan kan ik met een fris draadje deze drager toch nog aan een ander verkopen.
Leon: misschien interesse?
[snip][/snip]

een privé bericht heet privé omdat deze niet integraal op het forum terecht dient te komen.

Het privé gedeelte verwijdert.

{Moderator}