Ja, dat willen we allemaal wel wetenFytser schreef:Wie heeft een stel HS-66 remgrepen (voor racebocht) te koop of weet een adres, die mogelijk ze kan leveren.
Roel Liemburg

Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:ten overvloede, maar die dingen werken dus niet in combinatie met schijfremmengios schreef:Ja, dat willen we allemaal wel wetenFytser schreef:Wie heeft een stel HS-66 remgrepen (voor racebocht) te koop of weet een adres, die mogelijk ze kan leveren.
Roel LiemburgMisschien, als je veel geluk hebt, win je er een op Ebay.
GriezeligAB schreef:
Hoe zou het fietsen als je de standaard hs33 magura-grepen op een racebocht zet,
Dan worden het wel brede stuurtjes..... dan liever een recht stuur met opzet-ligstuur. Fietst ook meteen sneller dan een racebocht. Met ligstuur helaas geen fietstassie meerm-gineering schreef:GriezeligAB schreef:
Hoe zou het fietsen als je de standaard hs33 magura-grepen op een racebocht zet,![]()
Magura aluminium houdt helemaal niet van buigen, en dat moet wel als je het over de bocht van een racebocht wil schuiven. Vooropgesteld dat je een bocht in 22 vindt, want racebochten zijn 24mm in dia.
Een oplossing als een recht stuur met racebocht barends is dan te preferenen
Zit je nog met het probleem dat je alleen remmen kunt met je handjes dicht bij elkaar, en dat is in kritische situaties met een hoop bagage niet grappig
zoals baas boppe baasLasse schreef:Zou je die racebocht barends niet aan de binnenkant van de normale grepen kunnen zetten? Zou in ieder geval mijn blik vangen als ik u er in het openbaar mee zou zien rijden
Die prijs vind ik er lichtjes overWilko schreef:Velotraum heeft samen met Magura een oplossing ontworpen die goed werkt maar er niet fraai uitziet: de 'Eddy'. http://velotraum.de/news/scheibenbremse ... -lieferbar
Wilko
nog een plaatje (via m-gineering.nl):Wilko schreef: Citaat:
Gelijk maar besteld: adapters om HS33 remmen met kabelbediende racegrepen (STI etc) te verbinden. Niet meer zoeken naar HS66 grepen, €99 per wiel
zoiets als bovenstaande dus... deze komt via M-gineering