Additionally, paste this code immediately after the opening tag: gevraagd / te ruil: oude nummers van: De Wereldfietser - Forum Wereldfietser

gevraagd / te ruil: oude nummers van: De Wereldfietser

Gevraagd:
oude wereldfietsers tot 1996,
nr 2 (april)1996 en
nr 4(najaar/herfst) 1999.
Heb evt te ruil:
nr 5 (oktober) 1995,
nr 2-3-4(voorjaar/zomer/herfst) 1998
nr 1 (winter) 1999.

Groeten,

Gerrie.

Beste Gerrie

Toevallig kwam er kort geleden een doos met restanten uit de winkelverkoop boven water. Ik heb nr 4 van 1999 en nr 2 van 1996 voor je, alsmede nummer 4 en 5 van 1995. (nummer 5 van 1995 is de eerste uitgave van het tijdschrift dat gedrukt is)

Ik ben bezig eindelijk de website van het tijdschrift weer eens bij te werken. De lijst met verkrijgbare oude nrs zal ik daar ook op aanpassen met de onverwachte nwe voorraad.

Voor de bovenvermelde vier nummers kun je het bedrag overmaken naar giro 7287224 t.n.v. Tijdschrift De Wereldfietser te Amsterdam.

Groeten Theo

Ha Gerrie,

voor nr 4 van 98 heb ik wel interesse (evenals nr 3 van 96).
Ik kijk nog even voor je na of ik van de nrs die jij zoekt, dubbelexemplaren heb OK?

Groet,
Freek

Hallo Theo,
Hartstikke mooi dat je nog enkele nummers hebt gevonden.
Wat zijn de kosten per blad? Ik moet nl. mijn zus in Nederland inschakelen. Zij heeft destijds het abonnement voortgezet voor ons, omdat wij gingen emigreren, en zij stuurt ons dus elke keer de Wereldfietser door. Ik moet haar even vragen of ze dan het geld even wil overmaken.Je kunt dan de nummers naar haar adres sturen , dan krijgen wij ze wel van haar doorgestuurd.
Groetjes, Gerrie

Hallo Freek,
Ik zal nr. 4 van 1998 voor je apart houden. Dan wacht ik even af of je iets te ruilen hebt, oke.
Groeten,

Gerrie.