Additionally, paste this code immediately after the opening tag: krukje maken van je Neo-air mat - Forum Wereldfietser

krukje maken van je Neo-air mat

Gespot op de site van Op Pad: krukje maken van je Neo-air mat.
Met 40 euro wel prijzig, maar met 108 gram heel licht. Misschien ook te gebruiken voor de diverse exped-matten.
Afbeelding
Bij de Exped-mat lopen de luchtbanen in de lengterichting, dus waarschijnlijk zal dat niet gaan.
nvt
Zou je niet gewoon een passende slaapzakhoes kunnen gebruiken? Heb je dus wel een grote nodig. Ook andere soorten en vormen luchtbedjes passen dan misschien. Zelf vind ik het overigens geen probleem om een paar weken op de grond te zitten. Als de grond dan nat is pak ik een platic zak om op te zitten. Stoelmatje van de ligfiets is ook nog mogelijk en daar kunnen zelfs twee personen op zitten.
Het grootste probleem vind ik het gebrek aan rugleuning, die je bij dit krukje ook niet hebt. Daarom leg ik vaak mijn fiets zo neer dat ik het zadel een beetje als rugleuning kan gebruiken als ik op de grond zit.
Wij hebben bij het exped-matje de chairkit.
Weegt veel meer, maar is wel heerlijk comfortabel.
Polling schreef:Wij hebben bij het exped-matje de chairkit.
Weegt veel meer, maar is wel heerlijk comfortabel.
Ai, nu moeten we deze topic eigenlijk wel verplaatsen naar "commercieel" ........