Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Dubbel met voordeel: lid WF en donateur Europafietsers - Forum Wereldfietser

Dubbel met voordeel: lid WF en donateur Europafietsers

Hallo allemaal. Ik ben van plan dit jaar lid te worden van de vereniging, omdat ik de initiatieven een warm hart toedraag en vooral erg veel plezier heb van dit forum en dat graag wil ondersteunen.

Bij toeval kwam ik gisteren op de site van Europafietsers, waar melding wordt gedaan van een "dubbel": tegen gereduceerd tarief lid zijn/worden van Wereldfietser en tegelijk donateur van Europafietsers.

Wel vreemd dat ik deze informatie nergens op de site van de vereniging tegenkom.

Naast het donateurschap krijg je ook korting op spullen. Bijvoorbeeld 10 euro op de Topeak Alien 2.

Meer info:
Dubbel: http://europafietsers.nl/dubbel.htm
Voordelen: http://europafietsers.nl/voordelen.htm
Ja, deze plannen zijn al van november dit jaar. Toen al hoorde ik als donateur van de Europafietsers van deze deze plannen. Omdat ik ook lid ben van de Wereldfietser heb ik dit op onze site aangekaard bij het bestuur, maar nooit een duidelijk antwoord op gekregen.

Ronald
Ik heb deze vraag ook bij de Europafietsers gesteld en kreeg deze mail:

U gaf in de afgelopen periode aan dat u belangstelling had voor een dubbelinschrijving:
donateur Europafietsers
lid van de Wereldfietser
Vlak voor de Kerst kwamen we gezamenlijk tot het besluit: we doen het !
Daarom ontvangt u nu deze mail.

Het in elkaar vlechten van onze donateur/ledenbestanden en het ontdubbelen heeft nogal wat voeten in de aarde, zoals u zich kunt voorstellen.

In de afgelopen weken hebben velen hun belangstelling aangegeven op het formulier op onze website; anderen stuurden mails met nadere vragen; weer anderen maakten reeds geld over; etc.
Teneinde de kans op - voor u ergerlijke - fouten te minimaliseren willen we uitgaan van een zo duidelijk mogelijke beginsituatie. We hebben daarom het inschrijfformulier aangepast en voorzien van betalingsinformatie, waar u kunt zien wat er op dat gebied van u wordt verwacht.

We vragen u dan ook beleefd om het nieuwe formulier op onze website:

www.europafietsers.nl/dubbel.htm

in te willen vullen.

Daarmee schrijft u zich dan definitief in bij ons beider organisaties.
Wat u (nog) moet betalen staat daar duidelijk aangegeven.
Voor de duidelijkheid: er is dus voor beide organisaties samen maar één wijze van inschrijven en dat is via dat formulier.

Met dankvoor de nemen moeite,
namens de Wereldfietser en de Europafietsers,
Als ik op deze site op Vereniging klik en vervolgens op lid worden, krijg ik een pagina waar alleen maar sprake is om voor 22,- lid van Wereldfietser te worden. Geen woord over die dubbele mogelijkheid.
Fietsen ze in Europa sneller dan in de Wereld :lol:
Gr.
Kees
Bij de vereniging staat ook niets over onze Belgische zustervereniging "De Vakantiefietser" \
De directe link vanaf de Homepage van de WF naar de Vakantiefietser is ook weggehaald. Dit heb ik ook al eens aangekaard bij iemand van het bestuur. Die zou er wat mee doen, dat heeft hij zo te zien ook gedaan. Vierkante archief? Vreemd beleid.

Ronald
Forum omzetten heeft momenteel voorrang. Daarna de UI nog eens kritisch naar kijken, w.o. samenwerkingen (forum, wiki, VF, EF, Rover, FB, etc.).
Wat een rare prioriteitenstelling.
Het gaat ook niet om de UI, het gaat om de inhoud die nu blijkbaar niet klopt.
Wat klopt er niet dan? Dan corrigeren we dat.
Alles klopt volgens mij, het is alleen niet compleet.
Door al deze werkzaamheden sneeuwen nieuwe leden onder, krijgen geen antwoord op hun mails en al helemaal geen toegang op de "alleen voor leden toegankelijke gedeelte's" 8)
Als een systeem problemen geeft, dan is de eerste stap dit probleem oplossen. We kunnen natuurlijk oeverloos doorgaan met kritiek spuien, maar zijn er ook mensen bereid om de handen uit de mouwen te steken?
Er wordt achter de schermen best wel hard gewerkt aan de veranderingen. Maar vergeet niet dat het allemaal vrijwilligerswerk is en dat we net met de feestdagen zitten. In het algemeen is het maar een klein groepje dat ook daadwerkelijk de handen uit de mouwen wil, kan en gaat steken. Die mensen moeten gekoesterd worden...

En er zijn nog steeds niet voldoende mensen. Dus als je denkt een steentje te kunnen bijdragen, dan ben je welkom. Met name mensen die verstand van Drupal hebben zijn nodig. Maar er staan ook andere vacatures.

Overigens staat er inmiddels informatie op de site over het dubbel lidmaatschap.