De kogel is door de kerk. En het is een stalen kogel geworden: Na bezoeken aan de vakantiefietser, bike4travel en Rein Veenendaal hebben we vandaag bij de laatste twee Gaastra Fytsen besteld.
Nog een paar weken (we kunnen nauwelijks wachten) en een rib uit ons lijf (verzekeren is ook duur) en dan fietsen we op fytsen.![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
De doorslag bij de aanschaf heeft gegeven dat het geweldig fietst, dat de afmontage is zoals wij het willen, dat de prijs goed is en dat de service van Veenendaal prima lijkt te zijn (bewijst zich in de loop der tijd, neem ik aan).
Komend jaar gaan we weekendjes en afhankelijk van het werk in het voorjaar erop uit, we nemen ze mee met de kampeervakantie in Polen en Slowakije, ik doe er het hele jaar door woon-werk-verkeer op en in de komende jaren willen we in Europa lekker met de tent op pad.
Nog een paar weken (we kunnen nauwelijks wachten) en een rib uit ons lijf (verzekeren is ook duur) en dan fietsen we op fytsen.
![Wink ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
De doorslag bij de aanschaf heeft gegeven dat het geweldig fietst, dat de afmontage is zoals wij het willen, dat de prijs goed is en dat de service van Veenendaal prima lijkt te zijn (bewijst zich in de loop der tijd, neem ik aan).
Komend jaar gaan we weekendjes en afhankelijk van het werk in het voorjaar erop uit, we nemen ze mee met de kampeervakantie in Polen en Slowakije, ik doe er het hele jaar door woon-werk-verkeer op en in de komende jaren willen we in Europa lekker met de tent op pad.