Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Op de fiets naar Frankrijk. - Forum Wereldfietser

Op de fiets naar Frankrijk.

Hallo allemaal,

zoals mijn titel al zegt, ben ik opzoek naar een reismaatje(s) die met mij rond April/Mei de uitdaging wil aangaan om van Nederland naar Frankrijk te fietsen.
Helaas heb ik niemand in mijn omgeving die van reizen houdt, en bovendien vind ik het leuk om via deze weg nieuwe mensen te leren kennen.


Ik ben een vrouw 26jr oud. Ik hou van reizen, genieten van de natuur, nieuwe dingen ontdekken. Fietsen naar een andere land leek mij de ideale manier om vollop te genieten van de rust en de mooie dingen die je onderweg tegen komt. mijn plannen zijn om 80 km per dag te gaan fietsen, maar kan ook meer of minder zijn. overnachten in een tent. en als eind bestemming lijkt mij Parijs heel erg leuk.

Ben jij een gezellige spontane jongen of meisje 25jr of ouder die van reizen houdt en met mij de uitdaging durft aan te gaan, aarzel dan niet en laat een (privé) bericht achter.


Groetjes, W..
Hallo,

Van waar in nederland zou je deze tocht beginnen ?

Was je van plan een bepaalde route te volgen?(als je parijs zou doen)
rafael schreef:Hallo,

Van waar in nederland zou je deze tocht beginnen ?

Was je van plan een bepaalde route te volgen?(als je parijs zou doen)
Hoi Rafael,

Ik heb nog geen route in gedachten.

Van waar de fietstocht zal beginnen weet ik ook nog niet, ligt ook aan waar mijn reisgenoot(en) vandaan komt. Rotterdam zou voor mij een goede vertrekpunt zijn.

Groet, W
Hoi ,

Ik was van plan de route van http://www.cyclingeurope.nl/parijs te fietsen in de loop van volgend jaar.

Ik had hiervoor nog niet echt een periode gepland , maar is misschien wel tof om deze niet alleen te doen.

Ikzelf woon in leuven (belgie) maar eventueel is deze route wel uit te breiden om van rotterdam te beginnen.

Indien je geïnteresseerd bent mag je altijd iets laten weten.

groetjes,

rafael
Je hebt mail
rafael schreef:Hoi ,

Ik was van plan de route van http://www.cyclingeurope.nl/parijs te fietsen in de loop van volgend jaar.

Ik had hiervoor nog niet echt een periode gepland , maar is misschien wel tof om deze niet alleen te doen.

Ikzelf woon in leuven (belgie) maar eventueel is deze route wel uit te breiden om van rotterdam te beginnen.

Indien je geïnteresseerd bent mag je altijd iets laten weten.

groetjes,

rafael
Dat klinkt goed. misschien kan je iets over jezelf vertellen in een privé bericht?
je hebt mail