Additionally, paste this code immediately after the opening tag: x - Forum Wereldfietser

x

x

x
Dit klinkt niet onverstandig. Zet er nog even bij hoeveel tandjes de voorbladen hebben (bijvoorbeeld 44-32-22) en de achtercassette (bijvoorbeeld 11-34), plus het aantal versnellingen (dus 3x8 of 3 x 9). Wat voor remmen?
Wim
wauw een echte custom-made 18-35-45 trappers crankstel :shock: ?

x

x
oeps
Waarom heb je 'm gestript? Nu is hij bijna onverkoopbaar...

x

x
wakkeropdefiets schreef:Eventueel kan ik de koga geheel monteren met sportvelgen en achter 7 versnelling cassette 12-26.
Hij staat al weer op wielen en de spatborden zitten er ook al weer op.
Dus dan is hij al iets minder onverkoopbaar toch?
Ok. Bouw 'm verder op, maak een paar mooie foto's, vermeld de nieuwe onderdelen en zet 'm op Marktplaats voor zo'n €300,-

Maar wat zijn sportvelgen?
Christophorus schreef:Maar wat zijn sportvelgen?
Dat is een verkoopsargument ............
De koper kent er mischien helemaal niets van :twisted:
eenzame schreef:
Christophorus schreef:Maar wat zijn sportvelgen?
Dat is een verkoopsargument ............
De koper kent er mischien helemaal niets van :twisted:
Beetje verkoop-blah maar er zit toch wel wat achter, al is het niet meer dan "breder dan een racefiets- en smaller dan een stadfiets-velg"

x

x
Niets ten nadele van jou of de wielen, maar de term sportvelg vertelt alleen maar iets over de breedte van de velg. niks meer niks minder. Als ik naar het brik van mijn buurman kijk, zitten daar ook 'sportvelgen' onder. Ik zou je alleen niet aanraden die onder je reisfiets te zetten, want dan weet je zeker dat je je reisdoel niet gaat halen. (In die zin is de term sportvelg dus verkoopblah)
Informatie over het materiaal van de velg, welk type ventiel er in gaat, en of de spaakgaten gebust zijn is dan een stuk interessanter.

x

x
Dat is zeker ook wat waard. En uiteindelijk eindig je met een perfecte fiets voor een hele mooie tocht, en die fietstocht is waar het uiteindelijk allemaal om gaat.

x

x