Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Mijn indruk is dat SKS aan het klooien is met de distributie, dus zie je overal private label spatborden opduiken. Vaak is het materiaal wat dikker (niet verkeerd) maar soms zijn de stangen en de hardware een stuk lomperluct4 schreef:Hallo
volgende week start ik met de opbouw van m'n randonneur 28". Aangezien ik nog spatborden moet kopen had ik van jullie graag geweten of er buiten SKS nog interessante spatbordmerken zijn (bandje zullen 32 of 35mm zijn).
Groetjes
Luc
Velo-orange voorspatborden zijn ook zeker 20 cm langer dan een SKS.Wim schreef: Honjo en Gilles Berthoud hebben langere spatborden. Montage is dan wel een uitdaging.
Wim
Wij zitten ook redelijk op de sukkel met de distributie van de SKS spatborden.m-gineering schreef:Mijn indruk is dat SKS aan het klooien is met de distributie, dus zie je overal private label spatborden opduiken. Vaak is het materiaal wat dikker (niet verkeerd) maar soms zijn de stangen en de hardware een stuk lomperluct4 schreef:Hallo
volgende week start ik met de opbouw van m'n randonneur 28". Aangezien ik nog spatborden moet kopen had ik van jullie graag geweten of er buiten SKS nog interessante spatbordmerken zijn (bandje zullen 32 of 35mm zijn).
Groetjes
Luc
als je metaal wil is er nog
Honjo
Velo Orange
Berthoud
merkloos RVS
etc