De 'onmisbare' spullen de tent in. En als ze mijn onderkleding stelen, is vervangbaar .rogierius schreef:Wat doen jullie eigenlijk met jullie spullen? Laat je het meeste in de fietstassen, of zeul je alles je tent in?
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Da's wel maf. Ik heb juist de tassen met voedsel in de buitentent omdat ik niet wil dat knaagdieren de tent aanvreten. De tas met etenswaar leg ik overigens weer bovenop mijn stoeltje. Dat helpt in ieder geval tegen egels. Die heb ik best regelmatig op bezoek gehad. Ik had er genoeg van dat ik zo'n prikbol moest oppakken om hem tientallen meters te verhuizen zodat hij niet terug zou komen.bikelike schreef:Meestal mee de binnentent in, mede omdat ik met oordoppen slaap. Ook heb ik niet zo'n zin dat knaagdieren zich door mijn tassen heen vreten op weg naar voedsel. Tassen heb ik daarom vlak bij me.
Egels eten insecten en heel veel regenwormen. Wat eet jij Léon?Leon schreef:Da's wel maf. Ik heb juist de tassen met voedsel in de buitentent omdat ik niet wil dat knaagdieren de tent aanvreten. De tas met etenswaar leg ik overigens weer bovenop mijn stoeltje. Dat helpt in ieder geval tegen egels. Die heb ik best regelmatig op bezoek gehad. Ik had er genoeg van dat ik zo'n prikbol moest oppakken om hem tientallen meters te verhuizen zodat hij niet terug zou komen.
Leon