Additionally, paste this code immediately after the opening tag: nvt - Forum Wereldfietser

nvt

nvt

nvt
Ik vermoed dat de man achter deze website daar wel meer van weet, hij is hier ook wel eens te vinden.

nvt

nvt
Niet iedereen mag dit doen. Bij mijn weten zijn in Nederland alleen m-gineering en Vittorio gecertificeerd.
Wim
@Wim
Natuurlijk mag iedereen in NL dit doen! Iedereen mag toch ook ongecertificeerd kinderen opvoeden :lol:. De vraag is alleen of je daar achteraf blij mee bent.
Nee want de leverancier van de koppelingen levert ze alleen aan framebouwers die weten hoe je ze moet inbouwen.
Wim
Prima regeling natuurlijk, kan de ooievaar nog een voorbeeld aan nemen :wink: .
Ik zou toch nog even een belletje achter je mailtje aandoen, ze zijn misschien wel erg druk, maar geen antwoord, zo zijn ze daar niet, ik heb alleen maar goede ervaringen.
Misschien is je aanvraag verloren gegaan in het grote digitale zwarte gat.
sorcees schreef:Ik zou toch nog even een belletje achter je mailtje aandoen, ze zijn misschien wel erg druk, maar geen antwoord, zo zijn ze daar niet, ik heb alleen maar goede ervaringen.
Misschien is je aanvraag verloren gegaan in het grote digitale zwarte gat.
het zwarte gat is wit:
Afbeelding

maar de OP heeft mail :oops:
m-gineering schreef: het zwarte gat is wit:
Afbeelding

maar de OP heeft mail :oops:
Ga je de schuur isoleren Marten?
Zodat we volgend jaar bij de fietsreparatie cursus geen kouwe voetjes meer krijgen? :wink:
Ook nog vloerverwarming?

succes met de verbouwing.