Additionally, paste this code immediately after the opening tag: GPS track "Fietsen bij de buren" - Forum Wereldfietser

GPS track "Fietsen bij de buren"

Ik heb altijd een aantal routes "op de plank" liggen. Laatst heb ik daar weer een route aan toegevoegd. Dit is de "Teutenburger waldroute" uit het boekje " Fietsen bij de buren" van onze bekende Bert Sitters. Maar ik zoek daar nog de GPS track van.

Heeft iemand hem gefietst met Gps en heb je de track voor mij? Dan hoor ik graag van je.

Bedankt!
is dat dezelfde route als de "Hermannsweg"? superleuke route net over de grens.
hiervan staan genoeg tracks op gpsies.com
Van de Hermans weg heb ik 3 atb route's voor je, maar dat zal niet de bedoeling zijn denk ik. 45-65-85km.
55er schreef:Van de Hermans weg heb ik 3 atb route's voor je, maar dat zal niet de bedoeling zijn denk ik. 45-65-85km.
Dank voor het aanbod, maar dat is niet de route die ik bedoel.

Maar goed, als deze tracck er nog niet is, dan kan ik hem altijd nog gaan maken door hem te fietsen :-)
En om het vervolgens op internet te plaatsen zodat ook andere fietsers het kunnen fietsen! :D
Misschien kun je het zelf maken als je de plaatsnamen weet. Met: http://radservice.radroutenplaner.thuer ... rrp/th/cgi
HansvanderVeeke schreef:de "Teutenburger waldroute" uit het boekje " Fietsen bij de buren" van onze bekende Bert Sitters. Maar ik zoek daar nog de GPS track van.
Hans, ik heb me er een in augustus wezenloos naar gezocht maar weinig gevonden. Bert heeft, om niet geheel onbegrijpelijke redenen, geen gps route gepubliceerd. Het lijken ook niet vreselijk populaire routes want er is niemand die een tracklog op een website plaatst. Maar wellicht word jij de eerste? :)

Frank
Ach, het staat op zich wel goed beschreven in het boekje (denk ik), maar ik vind het altijd handig om hem er, ter controle, bij te hebben. Je merkt sneller als je anders fietst.

En ja, Paul, als ik hem gefietst heb zet ik hem natuurlijk online.
frank bueters schreef:Bert heeft, om niet geheel onbegrijpelijke redenen, geen gps route gepubliceerd.
Het boekje is van 2004, toen was een GPS nog niet gewoon. Ik heb de Eifel route gereden, maar toen had ik nog geen GPS. Het gaat prima zonder, alleen moet je dan beter opletten. :wink:
Frank schreef:
frank bueters schreef:Bert heeft, om niet geheel onbegrijpelijke redenen, geen gps route gepubliceerd.
Het boekje is van 2004, toen was een GPS nog niet gewoon. Ik heb de Eifel route gereden, maar toen had ik nog geen GPS. Het gaat prima zonder, alleen moet je dan beter opletten. :wink:
Ik ben geen GPS-man en gebruik liever andere middelen. Hier in Thailand kom ik er uitstekend mee uit de voeten.