Additionally, paste this code immediately after the opening tag: van nijmegen/utrecht naar barca! - Forum Wereldfietser

van nijmegen/utrecht naar barca!

Afgelopen zomer heb ik met mijn broertje geprobeert naar barca te fietsen.
In avignon werden onze racefietsen gejat. helaas pindakaas...
Aankomende zomer ga ik poging twee doen!
Onze stijl was puur en avontuurlijk, we zien wel waar we vandaag uitkomen en waar we zin in hebben.
Met een rugtas van 5/6 kilo dus zo min mogelijk mee stapten we op de racefiets.
Dus alleen slippers, handdoekje, broek en t-shirt en jas gingen mee.

We zijn in barca gekomen, maar met de trein het laatste stukje.
Om alles te vergeten hebben we 5 dagen, vooral nachten in barcalona doorgebracht. genieten!

Aankomende zomer wil ik dit uiteraard goed maken,

maar paar mensen erbij met hetzelfde idee lijkt me goed!!

Wie heeft er een racefiets paar goede benen en beetje doorzettingsvermogen voor een avontuur met als afsluiter een paar mooie dagen in barcalona!?

ciao groetjes rik
Barca? Barcalona?

Het is misschien goed om te weten dat de afkorting Barça strikt is voorbehouden aan de voetbalclub FC Barcelona.
Hoi!

Wat klote dat jullie racefietsen gestolen werden... Wanneer werden ze gestolen? Toen jullie in een winkel zaten, in een bar, in jullie hotel, ...?

Het plan voor de zomer van 2012 vind ik wel super! Ik maak mijn reisjes ook altijd op soortgelijke manier. (Racefiets, een rugzak van 5-6 kilo en that's it)

Nog wel een paar vraagjes:
* Hoe snel rijden jullie gemiddeld?
* Hoeveel km doen jullie gemiddeld per dag?
* Waar overnachten jullie meestal? Jeugdherberg, hotel, ... Aangezien jullie de route niet op voorhand plannen, vinden jullie altijd een vrij hotel? In Frankrijk kan het soms toch tientallen km's duren vooraleer je een "deftige" stad tegenkomt met voldoende hotels? Of bellen jullie aan bij mensen thuis?

Groet, Brandon
Lijkt me ook wel wat.
Ik heb plannen om volgend jaar de "Groene weg naar de Middellandse zee" met de racefiets te doen.
Voorkeur tijdstip, juni?

Mvg, Filip
hallo beiden,

Afgelopen maand heeft het fietsen even wat minder geprikkeld, vandaag weer even wat kilometertjes, goed koud!
Ik denk dat ik aankomende zomer naar barcelona fiets, wanneer is nog niet helemaal duidelijk.
Gemiddelde van 25 op sommige dagen maar het maakt me niet zoveel uit hoe snel plezier staat voorop.
per dag ongeveer 140 kilometer.

groene weg lijkt me zeer mooi, niet teveel heuvels. misschien later nog even uitstapje om de mont ventoux te beklimmen!

groetjes