Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Hi Allemaal.. Ben nieuw - Forum Wereldfietser

Hi Allemaal.. Ben nieuw

Hi Allemaal.. Ben nieuw op de forum en kon geen off topic bereik vinden voor een introductie.. dus dan maar hier een OT post van mij gecombineerd met een voorstelling:)

Ik heet Paulina, opgegroeid in Rotterdam en een fanatieke fietser.. Geen wereldfietser, maar een sportieve (??) fietser. Hoop hier leuke mensen te ontmoetenm verhaaltjes uit te kunnen wisselen en nieuwe ideen op te kunnen doen:=)
Oh en natuurlijk voor ik her vergeet:
Kan geen top10 samenstellen, omdat ik de fiets nog niet overal mee heb gehad:P

Maar mijn favoriete land is toch echt wel Argentinie! Heb er ruim twee jaar geleden gezeten voor een uitwisselingsproject. De landschappen zijn zo mooi! De wegen zijn goed te fietsen. Wel moet je opletten dat je de juiste banden mee hebt:P In het norrden is het erg tropisch, in het zuiden sneeuwt het weer als een gek...
Hallo,

welkom op het forum. Via het forum kunt je vragen, tips en wetenswaardigheden uitwisselen met leden van De Wereldfietser, veel plezier.

Ik heb je berichten van De 10 mooiste fietslanden afgesplitst, want ze waren inderdaad off topic.

Groetjes, Frank
Ha Pauline,

Wees welkom op het forum en bij de activiteiten. Want dat is heel leuk om mensen te ontmoeten en ervaringen uit te wisselen.
En ik hoop natuurlijk ook van jouw ervaringen te leren :D
fietsertje schreef:Hi Allemaal.. Ben nieuw op de forum en kon geen off topic bereik vinden voor een introductie.. dus dan maar hier een OT post van mij gecombineerd met een voorstelling:)

Ik heet Paulina, opgegroeid in Rotterdam en een fanatieke fietser.. Geen wereldfietser, maar een sportieve (??) fietser. Hoop hier leuke mensen te ontmoetenm verhaaltjes uit te kunnen wisselen en nieuwe ideen op te kunnen doen:=)
Bij deze ben je natuurlijk ook welkom op rondje Rottedam wat zondag 20 nov weer wordt gehouden. Voor details zie:
http://www.wereldfietser.nl/phpbb/viewt ... =9&t=15879