Additionally, paste this code immediately after the opening tag: post eens een foto van je vakantiefiets - Pagina 57 - Forum Wereldfietser

post eens een foto van je vakantiefiets

3740 berichten
Hier mijn Santos weliswaar al meer dan een jaar met plezier in gebruik maar nog steeds nieuw.
Afbeelding
niet de scherpste foto, maar wel farm fresh. :D
Afbeelding
NicoB schreef:Hier mijn Santos weliswaar al meer dan een jaar met plezier in gebruik maar nog steeds nieuw.
Afbeelding
Wauw, hele mooie fiets!
Fiets omgebouwd van riemaandrijving naar ketting. Met wat spul uut Grun met SKF jis trapas en Sugino crankstel.

Afbeelding

Afbeelding
DeFietsreiziger schreef:Fiets omgebouwd van riemaandrijving naar ketting.
Doodzonde. Ik had wel van frame willen ruilen.

Gerd
Ziet er mooi uit, Leo! Veel beter dan zo'n lelijke zwarte riem ;)
DeFietsreiziger schreef:Fiets omgebouwd van riemaandrijving naar ketting.
Hoe ging de riem dan door het frame heen?
Lasse schreef:Ziet er mooi uit, Leo! Veel beter dan zo'n lelijke zwarte riem ;)
Ach, die wordt ook wel zwart :D

Peter
Wauw, mooie fiets! welke framemaat is dat? Enneh, fietst dat lekker met het zadel schuin omhoog? :D
@Gerd :D

@Peter Bout net boven de achter as. Het valt idd niet op.

@Matthie Volgens mij is hij 58cm. Het zadel staat zo omdat het leer flink doorbuigt en ik zo niet heen en weer schuif. Ja, het rijdt zo lekker. Ik ben 1.95 lang en mijn rug bolt nog al.

Overigens weer een voorbeeld dat 26 inch wielen + lange slungel best wel samen gaat.
DeFietsreiziger schreef:@Gerd :D

@Peter Bout net boven de achter as. Het valt idd niet op.

@Matthie Volgens mij is hij 58cm. Het zadel staat zo omdat het leer flink doorbuigt en ik zo niet heen en weer schuif. Ja, het rijdt zo lekker. Ik ben 1.95 lang en mijn rug bolt nog al.

Overigens weer een voorbeeld dat 26 inch wielen + lange slungel best wel samen gaat.
Prachtig! Heeft marten mooi geregeld. Zo'n SKF trapas ging toch 100.000km mee, hoe was het ook al weer? Waarom eigenlijk gekozen voor ketting? En met de verhouding is niets mee idd, zolang je voor een iets kleiner frame kiest en van een sportieve houding houdt. Mooie update i.i.g. Welke lengte crank heb je gekozen?

en oja, heb je ook wel eens een racestuur overwogen?
ik verbaas mij er altijd over hoe schoon en ongebruikt die stoere fietsen er vaak uitzien. Dit is mijn fiets en omdat ik zo lui ben is hij hier in Nederland ook altijd net zo smerig: (goede anti-diefstal)

Afbeelding
Ja en die sloot bagage die je er bovenop gooit maakt het geheel af :D

Komen deze shots je ook bekend voor? :D

Afbeelding

&

Afbeelding

lol@bestandsnamen v/d afbeeldingen

De koffie op het drielandenpunt was erg goed overigens.
Matthie9000 schreef:Ja en die sloot bagage die je er bovenop gooit maakt het geheel af :D

Komen deze shots je ook bekend voor? :D

De koffie op het drielandenpunt was erg goed overigens.
Zeker komen deze plaatjes mij bekend voor! (foto #2) Omdat wij niet de uitkijktoren bij het drielandenpunt mochten beklimmen (omdat deze gereserveerd was voor een per bus gedumpte groep fossielen) hebben wij uit frustratie als vergeldingsmaatregel eigen koffie gezet en geconsumeerd op het horeca-domein van het drielandenpunt :)
jeroen_ schreef:ik verbaas mij er altijd over hoe schoon en ongebruikt die stoere fietsen er vaak uitzien.
Beter? :lol: 8) :shock:
Afbeelding
No, its not rust, its dust.... by shanecycles.com
Afbeelding
P1010270 by shanecycles.com
Afbeelding
oops by shanecycles.com
Shane schreef:
jeroen_ schreef:ik verbaas mij er altijd over hoe schoon en ongebruikt die stoere fietsen er vaak uitzien.
Beter? :lol: 8) :shock:
ja dat ziet er stukken beter uit! Fraaie fiets overigens.
Een plaatje van februari 2011 in Marokko. De fietsen zijn tweedehands gekocht voor samen €800 en doen al weer enkele jaren dienst.
Afbeelding
Mijn vakantiefiets; een enigszins aangepaste Giant Aero RS3. Foto April 2011 tijdens fietstocht van Faro-Lissabon.

Afbeelding
Afbeelding
Mijn trouwe avaghon 28 inch voor men reis door Ierland.
evert86 schreef:[img]https://picasaweb.google.com/1125030340 ... 619250/img]
Mijn trouwe avaghon 28 inch voor men reis door Ierland.
Link klopt niet denk ik, er mist een [ bij de laatste img, en ook met die haak krijg ik geen beeld...
DeFietsreiziger schreef:Fiets omgebouwd van riemaandrijving naar ketting. Met wat spul uut Grun met SKF jis trapas en Sugino crankstel.
Ik ben eigenlijk wel nieuwsgierig waarom je hebt omgebouwd.

Peter