Ik verkoop mijn Idworx Easy Rohler, omwille van de aanschaf van een stalen santos met riemaandrijving. Die verkopen ze niet bij Idworx, en ik verander graag om de zoveel jaar van fiets. Ik heb steeds heel graag met deze fiets gereden, hij heeft voor dagelijks woon-werk verkeer gediend, een India reis, Spanje reis en Frankrijk reis plus nog een paar weekendjes.
Mijn Easy Rohler kocht ik in 2008 en heeft als extra's:
Maat = 60, dus goed voor grote mensen (van 1m80 tot 2m).
Son Edelux koplamp (stond toen nog niet standaard op de Easy Rohlers, achteraf bijgekocht)
kabelslot
Topeak Mountain Morph pomp
Drinkbushouders
Dubbele set pedalen : extra brede bmx pedalen + de standaard pedalen (nooit gebruikt)
Dubbele set banden : Schwalbe Marathon Dureme 50 mm (nieuwstaat) + Schwalbe Marathon ATB Plus 42 mm (gebruikt)
Dubbele set remblokjes : zwarte voor droog weer en rode voor nat weer
Voordrager : Tubus DUO
Alle facturen (aankoop en onderhoud) beschikbaar
Standaard heeft die Easy Rohler natuurlijk:
Frame: idworx triple butted 6061 T6 aluminium met excentrische bottom bracket
Voorvork: idworx TF-R 28“, compleet aluminium
Versnelling: Rohloff Speedhub 500 / 14 (43 / 16)
Crankset: Truvativ Stylo Single Speed met idworx Long Life 43T gehard kettingblad
Remmen: Magura HS 33 FIRM-tech
Wielen: 28” idworx Rigida Darim CSS gecoate velgen
Stuur: idworx Sport, double butted aluminium
Specials: Tubus Logo achterdrager, Sapim Race DB-spaken, idworx KMC X1 extra geharde ketting, AXA Defender RL-slot, Ergon handvatten met mini bar-ends
Ik kan, als de koper dat wil, ook mijn volledige tassenset mee verkopen. Die bestaat uit twee groene backrollers classic, twee rode frontrollers classic, een 15L stuffzak (dit alles Ortlieb) en een Vaude stuurtas. Opgepast, deze tassen zijn erg oud, ben er al eens mee overkop gegaan, dus er hangen hier en daar (Ortlieb) plakkers op (zie foto) en er zit hier en daar een kras op. Maar ze zijn nog steeds 100% waterdicht, en alle sluitingen zijn onlangs vernieuwd door Ortlieb zelf.
Indien de koper zelf al tassen heeft, doe ik een stuk van de prijs af.
Opgepast, ketting en achtertandwiel zijn aan vervanging toe.
Richtprijs inclusief tassen : kies zelf, doe een realistisch bod, er valt over te onderhandelen.
Mijn Easy Rohler kocht ik in 2008 en heeft als extra's:
Maat = 60, dus goed voor grote mensen (van 1m80 tot 2m).
Son Edelux koplamp (stond toen nog niet standaard op de Easy Rohlers, achteraf bijgekocht)
kabelslot
Topeak Mountain Morph pomp
Drinkbushouders
Dubbele set pedalen : extra brede bmx pedalen + de standaard pedalen (nooit gebruikt)
Dubbele set banden : Schwalbe Marathon Dureme 50 mm (nieuwstaat) + Schwalbe Marathon ATB Plus 42 mm (gebruikt)
Dubbele set remblokjes : zwarte voor droog weer en rode voor nat weer
Voordrager : Tubus DUO
Alle facturen (aankoop en onderhoud) beschikbaar
Standaard heeft die Easy Rohler natuurlijk:
Frame: idworx triple butted 6061 T6 aluminium met excentrische bottom bracket
Voorvork: idworx TF-R 28“, compleet aluminium
Versnelling: Rohloff Speedhub 500 / 14 (43 / 16)
Crankset: Truvativ Stylo Single Speed met idworx Long Life 43T gehard kettingblad
Remmen: Magura HS 33 FIRM-tech
Wielen: 28” idworx Rigida Darim CSS gecoate velgen
Stuur: idworx Sport, double butted aluminium
Specials: Tubus Logo achterdrager, Sapim Race DB-spaken, idworx KMC X1 extra geharde ketting, AXA Defender RL-slot, Ergon handvatten met mini bar-ends
Ik kan, als de koper dat wil, ook mijn volledige tassenset mee verkopen. Die bestaat uit twee groene backrollers classic, twee rode frontrollers classic, een 15L stuffzak (dit alles Ortlieb) en een Vaude stuurtas. Opgepast, deze tassen zijn erg oud, ben er al eens mee overkop gegaan, dus er hangen hier en daar (Ortlieb) plakkers op (zie foto) en er zit hier en daar een kras op. Maar ze zijn nog steeds 100% waterdicht, en alle sluitingen zijn onlangs vernieuwd door Ortlieb zelf.
Indien de koper zelf al tassen heeft, doe ik een stuk van de prijs af.
Opgepast, ketting en achtertandwiel zijn aan vervanging toe.
Richtprijs inclusief tassen : kies zelf, doe een realistisch bod, er valt over te onderhandelen.