Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Reisverslag zadelpijn route (Frankrijk) - Forum Wereldfietser

Reisverslag zadelpijn route (Frankrijk)

In de herfstvakantie van 2011 hebben we met vrienden de route uit het boek Zadelpijn en ander damesleed gefietst. Deze route is in midden Frankrijk, in de buurt van Tours, tussen Chinon en Sancerre.
Afbeelding

Het is een mooi tochtje van 550 km die we in zes dagen deden. Uitstekend voor mei- of herfstvakantie. En deze keer gingen we op de luxe manier. We overnachten in chateaus en hotels.Vaak dezelfde accomodaties als waar de dames uit het boek logeerden. We dineerden op Franse wijze en laafden ons aan Franse wijnen. Dit alles hadden we geboekt via SNP voor een (veel te hoge) prijs. Je kunt het gemakkelijk zelf boeken via Internet of gaan kamperen. Er zijn genoeg campings onderweg. En de route staat prima beschreven in de reisgids.

Klik hierom het reisverslag te lezen. En aan paar foto'tjes als teaser:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Gefeliciteerd het is af! Leuk verslag en heel mooie foto's!!! Leuk voor als je de route wil nafietsen. Ik droom over de dag dat je nog eens een fotoreportage voor Wereldse Fietsfilmpjes maakt. Je foto's (of moet ik zeggen Saskia's foto's?) zijn echt de moeite waard!
Blanche schreef: Ik droom over de dag dat je nog eens een fotoreportage voor Wereldse Fietsfilmpjes maakt.
Haha... ik droom van de dag dat jij een geschreven reisverslag maakt Blanche!
Ieder z'n ding :wink:
Blanche schreef:Je foto's (of moet ik zeggen Saskia's foto's?) zijn echt de moeite waard!
Dank je. De meeste foto's zijn van mij maar er zijn er ook een paar van Mevr. Van der Veeke bij en zelfs een paar van mijn reisgenoten Ria en Lucas.
Hoi Hans, Weer een mooi verslag en foto's. Leuk te lezen over een bekende omgeving. We zijn laatst nog langs de Loire en Cher gefietst. Ben je nog door Selles-sur-Cher gekomen?
Eric op de Fiets schreef:Ben je nog door Selles-sur-Cher gekomen?
Nee, ik moest zelf ok weer even op de route kijken omdat we door zoveel mooie plaatsjes zijn gekomen, maar deze dus niet.