Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Website wereldfietser in trouble!!! - Forum Wereldfietser

Website wereldfietser in trouble!!!

Hoi,

Ik heb even een nieuwe activiteit voor jullie. :D

Ik wil misschien wel lid worden van de wereldfietser :), maar schijnbaar is het niet de bedoeling dat ik lid wordt, want ik kon niet snel een link vinden. Zo'n link 'Lid worden' dient natuurlijk op de splashpage (www.wereldfietser.nl) te staan!!

Na lang zoeken vond ik bij 'Vereniging' onderaan een link. Maar heeft iemand weleens geprobeerd op die link te klikken (je komt weer op de splashpage terecht).

PS: Heeft er iemand van de wereldfietser ook wel eens geprobeerd landeninformatie te kiezen. Klik maar eens voor de aardigheid op Landeninformatie en kies dan maar eens b.v. Europa op het kaartje. Er verschijnt een wereldfietser.nl site in de frame zelf.

Als dit wel goed werkt met Internet Explorer, check het dan ook even met Firefox, waarschijnlijk werkt dat dan niet.

Succes met deze aanpassing,

Jos

Hallo Jos,

We zijn net overgestapt op een nieuw systeem voor de website. Met alle problemen en kinderziektes erbij. :(

Nog even geduld.

Marco

Tsja, ik zit een beetje met het zelfde, ik heb na het paasweekeinde het toen nog werkende formulier ingevuld, en later nog eens een emailtje gestuurd om te vragen hoe het er mee stond. Ik ben erg nieuwsgierig naar het papieren blad en hongerig naar de verhalen, maar tot op heden heb ik nog niets gezien of gehoord. Jammer hoor. :S

Beste mannen/jongens,

Jullie hebben gelijk!

Het voordeel van de nieuwe website is dat het er nu leuker, mooier en gezelliger uitziet.
Het nadeel is dat nog niet alles optimaal werkt, maar.......... daar wordt aan gewerkt!!

Onze vrijwilligers doen hun uiterste best alles zo goed mogelijk te doen, maar mocht je nog vragen hebben over het lidmaatschap en/of tijdschrift, stuur dan een bericht aan marcow@wereldfietser.nl

Onze excusses voor het ongemak!!

Groet,
Rena :wink:

ps: Zien we jullie binnenkort een keer tijdens een van onze weekenden???