Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Thanks - Forum Wereldfietser

Thanks

Dames en heren, jongens en meisjes,

Het is zover, nog een paar nachtjes slapen dan ben ik aan de beurt.

Geen baan, huis of vriendin meer, alleen ikzelf, Mr Hyde en Afrika.

Dank allemaal voor de veel informatie en inspiratie dat laatste jaren.

"So long, and thanks for all the fish..........."
Shane schreef:Dank allemaal voor de veel informatie en inspiratie dat laatste jaren.
Hey Shane,

Zo makkelijk kom je hier niet van af. Nu moet je ons gaan informeren en vooral inspireren!

Sjirk
Hey die Shane,

Wens je heel veel goeds toe op de nieuwe weg die je bent ingeslagen . :o
Ik hoop wel dat je dit forum ook wil blijven voeden met je belevenissen. :D
Uhh.. by the way... geen Job meer?! :shock: :oops: what about the ping ping. :?: ??
Zoveel betaalde ze ook weer niet op SPL :wink:

nogmaals all the best
Dirk
Hey Shane

Ik volg je voorbereidingen al een hele tijd via facebook. Via deze weg wens ik je heel veel 'courage' en hou ons op de hoogte. Moge het de reis van je leven worden!

Evert
Hoi Shane!

Veel succes en vooral héél veel plezier op je tocht!
Zoals anderen reeds zeiden hoop ook ik dat je nog regelmatig iets van je laat horen, hier op het forum!

Veel plezier!
Kikitjah
Die jongen zeurt nu al maanden over een op handen zijnde vertrek en een grote reis en steeds komt het er maar niet van .... kortom eerst zien dan geloven! We checken de de beveiligingsbeelden van Schiphol komende week. Maar mocht je nu eindelijk eens echt vertrekken, Shane ... dan natuurlijk nogmaals een goede reis van Douwe en mij :wink:
Dag Shane,

I wish you all the best
en een avontuurlijke reis met mooie ontmoetingen, Afrika is geweldig!

Ik hoop je op het forum van http://www.sintchristophorus.nl/ zo af en toe te zien.

Geniet er van!!!

Henk Kamphuis

kunst en fietswerk
Vanuit het Bourgondische Brabant:

Houdoe en bedankt!

Hoe moet dat nou, komende Oud & Nieuw zonder Shane bij het kampvuur?!

Robertjan
Hey Shane,

Veel plezier en kilometers toegewenst.

Toon

PS je fiets doet het nog prima, ben er nog steeds erg blij mee.
Hoi Shane,

Ook wij de Noppies wensen je heel veel fietsplezier toe wij zullen je zeker volgen. Jou site staat onder Blanche en Dennis en Marijke bij onze favorieten :lol: .
Wij willen in 2013 vertrekken momenteel ons huis te koop, nog even doorsparen dan stoppen met job en dan ook heerlijk weg fietsen.

Voor nop gaat de zon op
http://weerkommen.webklik.nl

Groetjes Astrid en Eric toekomstige wereldfietsers
Shane, fiets ze!

Wij genieten nog steeds van onze reis en wens jou net zoveel (of meer) reisgenot toe!

Maarten & Line