Hallo. Mijn naam is Robert en ik woon en werk in de regio Rotterdam. Ik ben geen wereldfietser. En ook (nog) geen vakantiefietser. Maar ik heb het fietsen herontdekt. Toen ik een jaar of 12-14 was, ging ik met de Scouting al op de fiets van Rotterdam naar Austerlitz om daar een lang weekeinde of week te kamperen. Toen leek dat een hele onderneming, met een groep van 10 jongens. Maar ik kijk er met veel plezier op terug. Nu, zo'n anderhalf jaar geleden, heb ik een racefiets gekocht om wat aan mijn conditie te kunnen werken. Sindsdien heeft het fietsvirus toegeslagen. Deze zomer ben ik met mijn huis-tuin-en-keukenfiets een weekend gaan kamperen. Recentelijk ben ik begonnen aan een nieuwe baan die zodanig dichtbij huis is, dat ik er met de fiets naartoe kan. Ik krijg er steeds meer plezier in. Misschien ga ik wel een betere fiets aanschaffen.
Tijdens het orienteren op fietsen en routes kwam ik het forum van wereldfietser.nl tegen. Een leuk forum, met mensen met een vergelijkbare interesse. Ik blijf hier even een tijdje hangen om lekker mee te lezen en af en toe een vraag te stellen. En wie weet kan ik zo hier en daar ook nog eens iets nuttigs bijdragen (een mening geven kan natuurlijk sowieso).
Tijdens het orienteren op fietsen en routes kwam ik het forum van wereldfietser.nl tegen. Een leuk forum, met mensen met een vergelijkbare interesse. Ik blijf hier even een tijdje hangen om lekker mee te lezen en af en toe een vraag te stellen. En wie weet kan ik zo hier en daar ook nog eens iets nuttigs bijdragen (een mening geven kan natuurlijk sowieso).