Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Samen fietsen in omgeving Utrecht - Forum Wereldfietser

Samen fietsen in omgeving Utrecht

Hoi,
Ik ben Vera en 20 jaar oud, student aan de pabo. Vele jaren ben ik op fietsvakantie geweest, op het moment doe ik dat niet maar fiets ik wel veel rondes in de omgeving van Zeist.
Mijn vraag: wie heeft er zin om in de omgeving van Utrecht/Zeist samen fietstochten te maken?
Tot horens,
Groeten Vera
Dit lijkt mij de start van een rondje Utrecht voor wereldfietsers! Zie rondje Groningen, Amsterdam of Rotterdam als voorbeeld.
Veel succes!
Als de voorgestelde data voor mij geen probleem zijn, doe ik graag mee in mijn "achtertuin"

Er is eerder al eens een poging gedaan vanuit Amersfoort, maar toen was de datum voor mij ongunstig.
Ik ben echt op zoek naar iemand die het leuk vind regelmatig rondes te fietsen (du niet oom een ronde door provincie Utrecht te organiseren)
Groet Vera
Beste Vera,

Mij lijkt het wel leuk om samen fietstochten in de buurt van Zeist te maken.
Zelf woon ik in Amersfoort, werk als zweminstructeur in Utrecht en ga meestal met de fiets.
Daarnaast doe ik een thuisstudie PDB (boekhouden).

tot horens,

Govert
24 jaar
Prima, hoe kan ik je contacten Govert?
bedankt voor de tip > aan >ankeric
Govert,

Ik wil best begrijpen dat jij je Email adres en telefoonnummer niet als 'geheim' wilt beschouwen, maar om het dan op internet te zetten... lijkt me niet echt heel erg handig. SPAM-mers, bijvoorbeeld, speuren continue internet af op zoek naar Email adressen...

Dit soort informatie kun je Vera beter in een PB sturen.
Je bericht kun je achteraf nog wijzigen, bijv. in: 'Hoi Vera, ik heb je een PB gestuurd'. Email adres en telefoonnummer zou ik echt verwijderen!
Hallo Vera en Govert,

Het lijkt me leuk om me bij jullie aan te sluiten. Ik woon ook in Zeist. Ik fiets regelmatig rondes in de omgeving en het lijkt me gezellig om dat met jullie samen te gaan doen.

Groet, Rudolf (23 jaar)
.