Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Nou, om je bericht maar even als voorbeeld te nemen:gios schreef:Ik ben niet in Laos, maarruh...wat is er mis met mannen?
Lizz schreef:Nou, om je bericht maar even als voorbeeld te nemen:gios schreef:Ik ben niet in Laos, maarruh...wat is er mis met mannen?
Ze voelen zich nogal snel buiten gesloten en ze reageren op vragen die duidelijk niet voor hen bedoeld zijn.
En dat waren slechts 2 van de vele voorbeelden
Fijne avond!
Lizz schreef:Nou, om je bericht maar even als voorbeeld te nemen:gios schreef:Ik ben niet in Laos, maarruh...wat is er mis met mannen?
Ze voelen zich nogal snel buiten gesloten en ze reageren op vragen die duidelijk niet voor hen bedoeld zijn.
Fijne avond!
Who the hell is Gios?gios schreef:Lizz schreef:Nou, om je bericht maar even als voorbeeld te nemen:gios schreef:Ik ben niet in Laos, maarruh...wat is er mis met mannen?
Fijne avond!
geen idee, maar Gios en blauw is synoniembert sitters schreef: Who the hell is Gios?
Graag zelfs, bedankt hoor Ik wacht een reactie op mijn vraag nog graag even af.HansvanderVeeke schreef:Hé, hé mensen. Wel even on topic blijven bij de vragenstelster.
We hebben (nog) geen vrouwelijke moderater (moderin, moderes?) maar ik hoop dat ik als man dit wel even mag roepen. In elk geval als moderator (m/v).