Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Zijn er nog dames aan het fietsen in Laos / Vietnam? - Forum Wereldfietser

Zijn er nog dames aan het fietsen in Laos / Vietnam?

Hallo allemaal,

Ik ben momenteel in Laos, Luang Prabang, en ga de komende dagen fietsen richting Vietnam en zal daar fietsen tot aan Hanoi. Zijn er nog andere meiden in de buurt aan het fietsen momenteel? Zin om een stukje samen te fietsen?

Groetjes,

Lizz
Ik ben niet in Laos, maarruh...wat is er mis met mannen? 8)
gios schreef:Ik ben niet in Laos, maarruh...wat is er mis met mannen? 8)
Nou, om je bericht maar even als voorbeeld te nemen:

Ze voelen zich nogal snel buiten gesloten en ze reageren op vragen die duidelijk niet voor hen bedoeld zijn.

En dat waren slechts 2 van de vele voorbeelden ;-)

Fijne avond!
Lizz schreef:

Ze voelen zich nogal snel buiten gesloten en ze reageren op vragen die duidelijk niet voor hen bedoeld zijn.

Fijne avond!
Afbeelding :lol:

gelukkig zeiken ze niet de hele tijd om alles en zeggen ze meteen waar het op staat :D

Succes met je specifieke zoektocht!
Hoi Lizz,

Ik ben momenteel aan het fietsen in vietnam, maar ben nu in chau doc en ga morgen o overmorgen de graens naar cambodja oversteken, dus ik denk dat we elkaar hoogstens tegen komen in de andere richting. Maar mocht je mee willen ietsen door cambodja dan is dat wel gezellig, ik ga zelf naar thailand.
Lizz schreef:

Fijne avond!
:lol: :lol: :lol: :twisted:
gios schreef:
Lizz schreef:

Fijne avond!
:lol: :lol: :lol: :twisted:
Who the hell is Gios?
bert sitters schreef:Who the hell is Gios?
Waarschijnlijk een kerel! :lol: :lol:
Blanche schreef:
bert sitters schreef:Who the hell is Gios?
Waarschijnlijk een kerel! :lol: :lol:

Misschien een schaap, Gi(r)os. :twisted:
bert sitters schreef: Who the hell is Gios?
geen idee, maar Gios en blauw is synoniem ;)
Hé, hé mensen. Wel even on topic blijven bij de vragenstelster.

We hebben (nog) geen vrouwelijke moderater (moderin, moderes?) maar ik hoop dat ik als man dit wel even mag roepen. In elk geval als moderator (m/v).
HansvanderVeeke schreef:Hé, hé mensen. Wel even on topic blijven bij de vragenstelster.

We hebben (nog) geen vrouwelijke moderater (moderin, moderes?) maar ik hoop dat ik als man dit wel even mag roepen. In elk geval als moderator (m/v).
Graag zelfs, bedankt hoor :) Ik wacht een reactie op mijn vraag nog graag even af.
Hoi lizz

Ik hoop dat je een goede reis hebt, ik ben ondrtussen in cambodja dus niet meer aan het fietsen in vietnam. Ben je toevallug maandag de grens naar vietnam overgestoken? Want dan wwas jij waarschijnlijk die enige (vrouwelijke) fietser die ik ben tegen gekomen. Oja ik ben overigens wel een vrouw hoor.