Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Fietsremlicht van Aldi - Forum Wereldfietser

Fietsremlicht van Aldi

http://www.aldi.nl/OFFER_NL_SA/OFFER_40/OFF20.SHTML

Kent iemand dit? Ik vraag me af of en hoe dit werkt?
Dmv acceleratiemeter? Lekker nutteloos overigens.
Zo nutteloos zou ik het nog niet noemen. Een duidelijk signaal naar achterliggers dat je sterk vertraagt heeft toch zijn voordelen, zeker als de fietser / automobilist achter u langzaam indommelt...

B&M heeft laatst ook de Toplight Line brake plus voorgesteld voor 2012 met geïntegreerde remlicht functie die de vertraging bepaald aan de hand van de stroomfrequentie van de dynamo. Als de meerprijs kleiner was zou ik dat zeker overwogen hebben ipv de gewone Line plus.

Geen idee hoe goed het Aldi lampje is.
Matthie9000 schreef:Dmv acceleratiemeter? Lekker nutteloos overigens.
Toch wel... als je 's nachts in groep rijdt... tijdens PBP zag ik het vooral op ligfietsen. Na een paar nachten is het soms moeilijk afstanden in te schatten hoor.
Tja ieder zijn eigen voorkeuren natuurlijk :D Ik heb in ieder geval nog nooit enige behoefte gehad naar een remlicht en die zeldzame keren dat iemand al tegen mijn fiets oprijdt sta ik stil bij een stoplicht... Maar goed, ik maar er ook geen hobby van om 's nachts in karavaan-opstelling rond te fietsen :lol:
Laten we het maar hebben over het nut van een remlicht op de fiets en niet over onze voorkeuren :wink:
Afhankelijk van voorkeur hoe/waar je fietst, compleet nutteloos dus :lol:.