Vorig jaar kocht mijn zus, die zwaar rheuma heeft, een nieuwe, op maat gemaakte fiets, voorzien van twee sinds 2000 niet meer in produktie genomen sram two axis remgrepen. Veertien dagen na de aanschaf werd haar fiets twee hoog, van buiten uit het zicht, uit het trapportaal voor haar toegangsdeur gestolen. Bij de leverancier van haar fiets had men ten tijde van de aanschaf twee sets van het remsysteem, maar helaas waren de zeer gunstige ervaringen van mijn zus met dit systeem voor de mevrouw die na haar een maatfiets kocht, reden te verzoeken ook een set op haar fiets gemonteerd te kunnen krijgen, en sindsdien: is nergens meer een set sram two axis remgrepen meer te krijgen. Mijn zus, die door haar verminderde remkracht door het remsysteem eindelijk weer goed kon remmen, is door de diefstal zeer onthand, en erg van slag. Daarom doe ik via dit forum aan ieder die nog een set weet te liggen, te vinden (bij misschien een fietsenwinkel) of nog op een eigen fiets gemonteerd weet, maar eventueel ook met een ander remsysteem uit de weg zou kunnen, een noodoproep om mij van deze wetenschap te berichten.
Namens mijn zus alvast zeer van harte bedankt voor al uw inspanningen,
vriendelijke groet,
Alber
(fietser geweest in: Engeland, Frankrijk, Duitsland, België en Luxemburg)
Namens mijn zus alvast zeer van harte bedankt voor al uw inspanningen,
vriendelijke groet,
Alber
(fietser geweest in: Engeland, Frankrijk, Duitsland, België en Luxemburg)