Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Najaarsweekend 2011, 24 en 25 september - Pagina 3 - Forum Wereldfietser

Najaarsweekend 2011, 24 en 25 september

Leuk om weer eens met de Wereldfietser weg te zijn geweest. Het was een heel geslaagd weekend, en de vuurkorf 's avonds was heerlijk! ;)

Hier voor de liefhebbers vast wat foto's: https://picasaweb.google.com/1135839410 ... ietser2011

Tot snel, Mieke.
Hetty en Lauran,

Bedankt voor de goede zorgen. Samen met het mooie weer kond dit weekend niet meer stuk. De door jullie uitgezette tochten gaven toch weer een andere kijk op Brabant: boeiende bomen-lanen/dijken, slingerende riviertjes, wijdse uitzichten, heideveld en bos met hier en daar een teken van de naderende herfst.
Ik denk niet dat dit particulier terrein is hoor. Volgens mij mogen we hier best door.

Afbeelding
Hetty en Lauran, bedankt voor alweer een geweldig weekend Bosschenhoofd, we hebben genoten (en niet alleen van de peren"sap")!
En uiteraard ook alle anderen bedankt voor de gezelligheid en voor alle mooie, aangrijpende, hilarische, spannende en altijd inspirerende verhalen!
We hebben hier wat foto's neergezet.
Tot een volgende keer,
Rob en Sien
Beste wereldfietsers,

Zag jullie rijden tijdens mij wekelijkse MTB rondje ter hoogte van vliegveld Seppe
Hoop dat jullie genoten hebben van al het moois wat west-brabant te bieden heeft en het fantastische fietsweer !!

Groetjes en wellicht tot ziens,
Alex