Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Video | Sakartvelo, een fietsreis in Georgië (teaser) - Forum Wereldfietser

Video | Sakartvelo, een fietsreis in Georgië (teaser)

Sakartvelo, cycling in Georgia (teaser)

Sakartvelo is een andere naam voor Georgië. Afgelopen zomer, de zomer van 2011 fietste Douwe en ik een hele kalendermaand door Georgië. Een land dat veel mensen nog eng vinden o.a. door de recente oorlog. Wij hebben ons echter geen moment onveilig gevoeld. In tegendeel er werd zo goed voor ons gezorgd. Wat een lieve mensen! Sakartvelo, cycling in Georgia is een teaser voor een langere film met dezelfde titel waaraan ik nu nog werk. Als je de teaser in full HD wilt bekijken, klik dan op Bron. En vervolgens op groot beeld; het 'vierkantje' rechts onderaan.

Veel kijkplezier!

Bron
leuke tune http://www.youtube.com/watch?v=id4vnQE0 ... r_embedded
ik kijk uit naar de lange versie!

gr

Jos
ziet er goed uit Blanche! Mooie beelden.
Vervelend, zo'n teaser. Maakt me nog ongeduldiger naar de uiteindelijke film. Ik hoop dat je hem snel af hebt!
HansvanderVeeke schreef:Vervelend, zo'n teaser. Maakt me nog ongeduldiger naar de uiteindelijke film. Ik hoop dat je hem snel af hebt!
Hahaha, tja dat is de bedoeling van een teaser :wink:
Omdat ik de lat iedere keer een stukje hoger leg. Is het nog wel ff wat werk. Omdat ik werk met een semi prof programma dat bijvoorbeeld ook door de NOS wordt gebruikt en ik mezelf alle trucs zelf moet aanleren, duurt het nog wel ff...werk nu al met 14 sporen audio en video. :? Moet nog wat voice overs inspreken. Het kost wat tijd maar telkens leer ik er weer zoveel erbij. En das leuk! De teaser was makkelijk en binnen een uur voor elkaar. Maar goed het grootste gedeelte van de echte film is nu klaar, dus over enkele weken is de premiere.

Bedankt allen voor dat xtra duwtje in de rug bij al dat harde werk!
Ha die Blanche,

Mooi werk. Moet je veel bloed, zweet en tranen kosten, maar het resultaat telt natuurlijk. Wanneer is de gala-premiere met Douwe en Blanche fietsend over de rode loper?

Groetjes,

Bert
bert sitters schreef: Wanneer is de gala-premiere met Douwe en Blanche fietsend over de rode loper?
De gala premiere is volgend weekend op dit forum. Dus rol de rode digitale loper maar alvast uit.

Voor nu, een filmpje van onze drie poolse vrienden Ursula, Bartek en Michael waarmee we vier dagen samen door Georgie hebben gereisd. Kijk maar op minuut 9:00; hier hebben we ons afscheidsetentje, twee biertjes en natuurlijk werden we weer getrakteerd op chacha. Bij minuut 9 dachten we dat we nog een hoge berg op moesten fietsen voor het slapen gaan. Maar gelukkig kregen we van onze chacha gastheren, een plekje even verderop aangeboden. Oefff :wink:

[wfvimeo]http://www.vimeo.com/groups/wereldfiets ... s/30132972[/wfvimeo]