Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsmaatje(s) najaar 2011: europa/azie/oceanie? - Forum Wereldfietser

fietsmaatje(s) najaar 2011: europa/azie/oceanie?

Hallo,

Ik ben 24, net klaar met mijn studie en heb wat gespaard. Nu wil ik graag een totaal nieuw avontuur aangaan: met tent en fiets door Europa, Azie, en/of Oceanie fietsen (lijkt me allemaal gaaf, weet nog niet precies waarheen).

Ik heb in het verleden fietsvakanties gedaan, maar dat valt in het niet bij wat ik nu wil:
- gewoon op de fiets stappen en kijken waar je uitkomt
- evt couchsurfen
- evt wwooffen
- (wild) kamperen
- low budget (lijkt me duidelijk)

Ik heb nog geen fiets, wel kampeerspullen en een tent.

Ik kan vanaf september weg en ben in principe het hele jaar vrij.
Ik vind het doodeng, maar heb er superveeeel zin in!!

WIE wil er met me mee (of een stukje?). Ik ben niet een heel ervaren fietser, maar wel een doorzetter, dus ik wil er wel eentje worden! Het lijkt me wat relaxter om met z'n 2en of 3en te gaan, dan helemaal in m'n uppie...

als je misschien mee wilt kun je me mailen: gitta_vernooij@hotmail.com
Ik doe hem andersom. Oceanie, azie europa. Als je ook een beetje afiniteit hebt met duurzaamheid en het leuk lijkt workshop onderweg te organiseren, zou ik het leuk vinden om met meerdere mijn expeditie uit te voeren (wat eerst ook het plan was). Zie www.theturingwheel.org
Groetjes Fedde
en evt warmshowers, ken je die ook al?(ipv couchsurfen)
Paulien
wende schreef:WIE wil er met me mee (of een stukje?). Ik ben niet een heel ervaren fietser, maar wel een doorzetter, dus ik wil er wel eentje worden! Het lijkt me wat relaxter om met z'n 2en of 3en te gaan, dan helemaal in m'n uppie...
Ha Wende,

Heb je al aanmeldingen? En ben je al klaar voor vertrek?
Ik kan helaas niet met je mee, want ik moet werken, maar een weekendje met je op fietsen is misschien ook leuk. En dan kan ik je uitzwaaien voor je verdere trip.
Vanuit welke plaats vertrek je?