Additionally, paste this code immediately after the opening tag: toeclips - Forum Wereldfietser

toeclips

Wie kan mij helpen aan toe-clips? Je weet wel, die ouderwetse. Ik ben al bij een aantal winkels hier in de buurt geweest, maar niemand had ze. Ze zijn zowat nergens meer te krijgen.

Kijk eens bij de Halfords. Die heeft ze bij ons, dus die zullen ze wel in elke plaats in hun assortiment hebben.

Google eens op: "toe-clip" :D

Marco

Het is niet echt in de buurt, maar Ernie Frieke heeft zoiets, zo te zien, wel zonder riempjes .
http://www.bikeboosting.nl/index.php?id=98,0,0,1,0,0

Tommy

Bedankt voor jullie reacties.

@ Anouk: bij de Halfords (Middelburg) heb ik al gekeken maar die heeft ze niet.

@ Marco: heb ik ook al gedaan, en zo alle internetfietswinkels en 2e hands sites afgestruind maar niets gevonden.

@ Tommy: met Ernie Frieke heb ik ook al contact gehad maar die heeft ze inderdaad alleen zonder riempjes. Teenclips heten die geloof ik.

@ Gijs: ik ben eigenlijk op zoek naar metalen toeclips maar als die echt nergens te vinden zijn dan ga ik die van Bike4Travel waarschijnlijk wel kopen.

groeten
bombetter

Ik kan mij zo voorstellen dat je ze wel tegenkomt op rommelmarkten en vrijmarkten.
Is het nou toch bijna Koninginne(n)dag

Tommy

De metalen willen nog wel eens afbreken door het buigen.

De kunststoffen gaan heeeeeeeel lang mee.

Marco

Marco, ik heb de kunststoffen besteld.

Het is een beetje mostert na de maaltijd, maar op www.sjscycles.com tel ik zo vlug 17 verschillende modellen, van onder meer de gerenommeerde merken als Christophe en MKS. Ze doen prima mailorder. Ze hebben ook keus uit riempjes. Heb je heel speciale wensen, dan kun je bij diverse amerikaanse retro style webwinkels als Cycles'dOro of Rivendell (of ook het befaamde Harris Cyclery in Boston) met New Old Stock ook nog heel fancy klassieke modellen krijgen.
Wim