niet de scherpste foto, maar wel farm fresh.
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Prachtig! Heeft marten mooi geregeld. Zo'n SKF trapas ging toch 100.000km mee, hoe was het ook al weer? Waarom eigenlijk gekozen voor ketting? En met de verhouding is niets mee idd, zolang je voor een iets kleiner frame kiest en van een sportieve houding houdt. Mooie update i.i.g. Welke lengte crank heb je gekozen?DeFietsreiziger schreef:@Gerd
@Peter Bout net boven de achter as. Het valt idd niet op.
@Matthie Volgens mij is hij 58cm. Het zadel staat zo omdat het leer flink doorbuigt en ik zo niet heen en weer schuif. Ja, het rijdt zo lekker. Ik ben 1.95 lang en mijn rug bolt nog al.
Overigens weer een voorbeeld dat 26 inch wielen + lange slungel best wel samen gaat.
Zeker komen deze plaatjes mij bekend voor! (foto #2) Omdat wij niet de uitkijktoren bij het drielandenpunt mochten beklimmen (omdat deze gereserveerd was voor een per bus gedumpte groep fossielen) hebben wij uit frustratie als vergeldingsmaatregel eigen koffie gezet en geconsumeerd op het horeca-domein van het drielandenpuntMatthie9000 schreef:Ja en die sloot bagage die je er bovenop gooit maakt het geheel af
Komen deze shots je ook bekend voor?
De koffie op het drielandenpunt was erg goed overigens.
Beter?jeroen_ schreef:ik verbaas mij er altijd over hoe schoon en ongebruikt die stoere fietsen er vaak uitzien.
Link klopt niet denk ik, er mist een [ bij de laatste img, en ook met die haak krijg ik geen beeld...evert86 schreef:[img]https://picasaweb.google.com/1125030340 ... 619250/img]
Mijn trouwe avaghon 28 inch voor men reis door Ierland.