beste forumleden.
op de site van fietsen Achielle zag ik dit:
http://www.achielle.be/NL/samsaar.php
twee versnelling sturmey waarbij geschakeld wordt door achteruit te trappen.
Ik zou zeggen:
monteer daar nog een Schlumpf bij en je hebt een karretje met vier versnellingen, zonder kabels, hendels en weet ik nog meer
http://www.schlumpf.ch/hp/schlumpf/antriebe_engl.htm
gelet op de grote sprongen die de klassieke 3 versnellings sturmey heeft, wat zou dat geven bij die twee versnellings sturmey?
bij schlumpf is er dan nog de keus tussen "gears up" of "gears down".
mvg
op de site van fietsen Achielle zag ik dit:
http://www.achielle.be/NL/samsaar.php
twee versnelling sturmey waarbij geschakeld wordt door achteruit te trappen.
Ik zou zeggen:
monteer daar nog een Schlumpf bij en je hebt een karretje met vier versnellingen, zonder kabels, hendels en weet ik nog meer
http://www.schlumpf.ch/hp/schlumpf/antriebe_engl.htm
gelet op de grote sprongen die de klassieke 3 versnellings sturmey heeft, wat zou dat geven bij die twee versnellings sturmey?
bij schlumpf is er dan nog de keus tussen "gears up" of "gears down".
mvg