Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietstassen vervoer in vliegtuig? - Forum Wereldfietser

fietstassen vervoer in vliegtuig?

Hester,

Bij Ikea zijn (voor weinig) de bekende grote gele Ikea tassen verkrijgbaar, daar passen wel een paar fietstassen in!
Je hebt ook Turkse winkels met grote plasticdraagtassen, waarin met gemak twee voor- en twee achtertassen kunt stoppen. Je kunt je fietstassen ook met sjorriemen bundelen en op vliegvelden laten verpakken door Seal and Go.

Succes,

Bert
Je hebt ook Turkse winkels met grote plasticdraagtassen, waarin met gemak twee voor- en twee achtertassen kunt stoppen. Je kunt je fietstassen ook met sjorriemen bundelen en op vliegvelden laten verpakken door Seal and Go.

Succes,

Bert

Tot nog toe heb ik nog nooit problemen gehad met het aantal (fiets)tassen dat ik bij me had. Het is ooit voorgekomen dat we met z'n tweeën 10 (!) fietstassen ingecheckt hebben. Daar wordt niet moeilijk over gedaan (in elk geval niet bij Virgin Airways en bij Iberia). Om nu ook nog een extra tas mee te nemen waar de fietstassen in kunnen lijkt me overbodig.
Voordeel is wel dat alle tassen gezamenlijk weer van de band komen rollen; en anders heb je kans dat je wat langer moet wachten voor je alle tassen hebt.

Groet,
Freek
Seal and Go zit in de hallen bij de incheckbalies. Ook wat beftreft het meenemen van het aantal in te checken bagagestukken gelden verschillende regel per maatschappij of per bestemming.
Hester,
Je kunt ook een speciale vliegtuighoes voor je fietstassen kopen. Er passen wel 5 tassen in. Handig omdat alle tassen bij elkaar blijven (bij ons is er weleens eentje zoekgeraakt op een vliegveld..) en ook handig onderweg als je je tassen naar een hotelkamer moet dragen of buiten de tent wilt leggen. Deze tassen zijn te koop bij outdoorzaken (bv Carl Denig in amsterdam) en heel klein op te vouwen dus nemen niet veel ruimte in beslag onderweg.
gr.
Karin
In mijn winkel (opening eind maart) ga ik stevige lichtgewicht plastic zakken verkopen waar twee achtertassen inkunnen. Deze zakken zullen 2 euro per stuk kosten.

Eric Schuijt
De Vakantiefietser