Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Ben bijna weg!! - Forum Wereldfietser

Ben bijna weg!!

Zaterdag vertrek ik om de Camino del Cid in Spanje te gaan fietsen. Reuze spannend, voor het eerst alleen op vakantie (ja en toch al 37!). Ben bij Marten op reparatiecursus geweest, heb 10 lessen spaans gehad, heb af en toe een tocht gefietst ter voorbereiding, ben nog druk bezig om als solo-fietser met tent een beetje binnen de gewichtslimieten van Iberia te blijven, heb afgelopen maanden deze hele site afgesurfd, dus ben er wel klaar voor. Ik heb er dus vreselijk veel zin in!!

Sorry, moest dit even kwijt!

Marianne

Heel veel plezier! Enne.... laat je straks ook nog weten hoe je het is bevallen?

Gr. Harry

Veel plezier. Die lessen spaans kunnen je nog van pas komen. Ik ben enkele jaren geleden een lang weekje in Andalucië wezen karren (rond kerst en oud en nieuw, m.i. een ideale tijd om niet in NL te zijn), en in mijn grenzeloze optimisme dacht ik: er zijn vast wel enkele mensen die engels, frans of duits spreken, maar helaas, no such luck. Het fietsen ging prima ('s nachts lichte vorst, overdag 20-15 graden), maar tijdens de apres fiets even met de locale bevolking praten was er niet bij... Toch jammer.