Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Scheren bij de buitenlandse kapper - Pagina 2 - Forum Wereldfietser

Scheren bij de buitenlandse kapper

Ik ga overal naar de Kapper! :D

In Vietnam, India, zwarte wijk in Parijs, Marokko, Spanje noem maar op.

En altijd fris geschoren en gepoederd kan ik mijn weg vervolgen... nog nooit iets opgelopen alleen een leuke ervaring rijker. :D

Afbeelding
Afbeelding


Henk

Kunst en fietswerk http://www.kleurrijkleven.webklik.nl
Martin E. van Doornik schreef:Hier een foto van mijn vaders kapperszaak te Blaricum in de jaren vijftig.
[...]
Het huis bestaat nog en nu is er een Italiaans restaurant in gevestigd.
Nou begrijp ik waarom jij juist in Italië naar een kapper wilde! ;-)
enige persoon die ik ken die zich (in Marokko) liet scheren, kwam thuis met hepatitis B. Door complicaties (verkeerde medicijnen, allergie) was hij bijna in een loden kist thuisgekomen.
Polling schreef:
Martin E. van Doornik schreef:Hier een foto van mijn vaders kapperszaak te Blaricum in de jaren vijftig.
[...]
Het huis bestaat nog en nu is er een Italiaans restaurant in gevestigd.
Nou begrijp ik waarom jij juist in Italië naar een kapper wilde! ;-)
Puur toeval. Op weg naar Schiphol voor een vlucht naar Italië overnachtte ik bij mijn zus in Blaricum-Noord (de volgende dag zou de spoorlijn Meppel-Zwolle wegens werkzaamheden dicht zijn, want ik woon in prov. Groningen) en daar wilde ik tevens mijn geboortehuis zien. Ik wist toen niet dat er een Italiaans restaurant in gevestigd was. Daarvoor heette het restaurant "De Peperbus", waarvan ik een stapel placemats nog heb liggen.
Zelfs toen ik die kapperszaak in Siena zag, was ik pas van plan om daar m'n haar te laten knippen.
mattijsw schreef:enige persoon die ik ken die zich (in Marokko) liet scheren, kwam thuis met hepatitis B. Door complicaties (verkeerde medicijnen, allergie) was hij bijna in een loden kist thuisgekomen.

Ach .... er zijn altijd [pech]gevallen die je hoort, dat is met alles zo, ziek na verkeerd eten zoals mij overkwam in Kazachstan terwijl ik 19 jaar keurmeester van de Voedsel en Waren Autoriteit ben geweest, ongeval, materiaal gestolen, enz enz
Ben trouwens ook ingeent tegen hepatitus A en B

Ik zoek het niet op maar ben ook niet bang om gewoon te leven als ik onderweg ben.


Henk

kunst en fietswerk