Sinds enkele weken zoek ik een Synmat Basic UL slaapmat.
Exped heeft te veel gelijkaardige modellen.
Er is de Synmat, de Synmat UL, de Synmat PUMP, de Synmat Basic en de Synmat Basic UL. En dan vergeet ik alvast de Downmat.
Op de website van Exped kun je van alle modellen de gegevens bekijken.
Voor mij is laag gewicht het belangrijkste, dan pakmaat, isolatie en kostprijs.
Na wat wikken en wegen, wil ik een Exped Synmat Basic UL.
Het is de goedkoopste, lichtste en compactste, MAAR ik vind ze nergens.
Uiteindelijk kwam ik bij bikefeeling terecht maar die kunnen pas maart volgend jaar leveren. De meeste (web)winkels negeren mijn vraag wat en duiden op de gewone Synmat UL die in stock is of snel leverbaar of geloven niet eens dat de Synmat Basic UL bestaat. De gewone Synmat UL is zwaarder en duurder, waarom zou iemand die willen?
Weet er iemand waar de Synmat Basic UL te koop is en op voorraad? Mag ook in het buitenland zijn. Ik zou ze graag meenemen voor mijn reis naar Frankrijk, vertrek 2 juli.
Exped heeft te veel gelijkaardige modellen.
Er is de Synmat, de Synmat UL, de Synmat PUMP, de Synmat Basic en de Synmat Basic UL. En dan vergeet ik alvast de Downmat.
Op de website van Exped kun je van alle modellen de gegevens bekijken.
Voor mij is laag gewicht het belangrijkste, dan pakmaat, isolatie en kostprijs.
Na wat wikken en wegen, wil ik een Exped Synmat Basic UL.
Het is de goedkoopste, lichtste en compactste, MAAR ik vind ze nergens.
Uiteindelijk kwam ik bij bikefeeling terecht maar die kunnen pas maart volgend jaar leveren. De meeste (web)winkels negeren mijn vraag wat en duiden op de gewone Synmat UL die in stock is of snel leverbaar of geloven niet eens dat de Synmat Basic UL bestaat. De gewone Synmat UL is zwaarder en duurder, waarom zou iemand die willen?
Weet er iemand waar de Synmat Basic UL te koop is en op voorraad? Mag ook in het buitenland zijn. Ik zou ze graag meenemen voor mijn reis naar Frankrijk, vertrek 2 juli.