Additionally, paste this code immediately after the opening tag: fietsmaatje gezocht - Forum Wereldfietser

fietsmaatje gezocht

Hoi,

Sinds een grote maand heb ik mijn ijzeren ros weer van stal gehaald...
Sindsdien fiets ik 3/4 xpwk 25 a 100 km pdag... 25 a 30 km/h
Vandaag heb ik mijn eerste rondje van 105 km gemaakt (met rugtas)
- mijn benen staan nu in de "ijsbrand" van de ice power (tegen spierpijn, wilde ik alvast uitproberen) = voelt heel bizar ! :D
As zondag wil ik van Friesland naar West-Brabant fietsen in 2a 4 dgn.

In de toekomst lijkt het me leuk korte tochtjes door Nederland (evt. omringende landen) te maken, evt. met overnachting.
Wie heeft er zin om mee te gaan....?
Ik ben woonachtig omg. Wolvega.

Het sportieve doel staat bij mij voorop, maar geniet volop van de omgeving.
Het lijkt mij gezelliger en veiliger om samen te fietsen.
Ik ben 29 jaar, student en vader van 2 heerlijke kinderen.

- ik ben nieuw op dit forum- op zoek naar informatie (over bagage op de fiets e.d.) kwam ik op het forum terecht.
geweldig om al die verhalen te lezen; bedankt daarvoor en voor het delen van de kennis en ervaringen !
Hoi Nieks,

Leuk initiatief.

Ook mijn benen staan in vuur en vlam, gister achter een wielrenner gehangen met een strak tempo van 33 km p/u en ik op mijn relatief zware fiets met tassen en dikke banden onder in de beugel. :? er achter en er niet afgereden :wink:

Als je iets wilt weten over bagage etc dan hoor ik het graag van je, ik vertrek binnenkort nog even naar de Alpen en wil zo licht mogelijk fietsen. Ik zal nog laten weten waar het gewicht uiteindelijk op uitkomt.

Groet Henk

Kunst en fietswerk http://www.kleurrijkleven.webklik.nl
Mooi Henk, mooie site ook !

Ik zie je al helemaal hangen achter een wielrenner met zware fiets en fietstassen ! mooi !

ik ben ooit postbode geweest (x jaar geleden bij toen nog ptt)
Mijn streven was om altijd zo snel mogelijk te werken en snelle tijden per route neer te zetten..
Ik had ook regelmatig dat ik met volle tassen bij een wielrenner in het wiel hing... :D

tja bagage; ik neem een rugzak met max 5 kg. mee....
daarnaast ben ik aan het kijken voor een zadelpen-bagagedrager of een 2e fiets voor langere tochten