Additionally, paste this code immediately after the opening tag: naar het buitenland deze zomer - Forum Wereldfietser

naar het buitenland deze zomer

hoi jongens,

ik zou op het forum laten weten hoe het was afgelopen met mijn avontuur bij vacansoleil. de sollicitatie...

nou dit is een beetje een late update, maar beter laat dan nooit zullen we maar zeggen he....

ik ben bij vacansoleil niet aangenomen. de sollicitatie ging op zich goed, maar ze zeiden dat als ik binnen twee weken niets hoorde dat ik dan maar zelf moest bellen. ja, mijn principe is eigenlijk een beetje dat als een bedrijf niets laat horen, dat je dan wel kan aannemen dat ze je niet willen. dat leek mij vrij logisch.

in ieder geval ben ik verder gaan zoeken, en ben op marktplaats.nl op een advertentie gestuit van magic mountains. een oostenrijks bedrijf. daar zou ik dan animeur zijn zeg maar. dus ik zou mensen een hele mountainbike tocht laten maken, laten boogschieten, skaten, wandelen, enzovoorts. afgelopen zaterdag was er een info/ sollicitatie dag. en die is wel positief verlopen vindt ik. we zouden met 40 man zijn, en er zijn er maar 12 geweest. het enige dat ze echt zeker moesten weten was of je de 2 trainingsweken aanwezig kon zijn. en dat kan ik. dat is van 20 juni tot 1 juli. en dan komen de gasten op 2 juli. maar goed, het is nog niet zeker. ik krijg of vandaag of morgen een mailtje. als het doorgaat dan zit ik van 17 juli tot 3 september in oostenrijk!!! :D :D :D :D :D

ik weet dat ik nog niet optimistich mag zijn, maar dat is toch wel erg moeilijk hoor... hahahha

nou, nu weten jullie weer wat mee...

tot gauw allemaal. veel liefs nathalie

Hoi Nathalie,

Veel succes als animatie dame.
Het gaat je vast wel lukken volgens mij.
Oostenrijk is een heerlijk land, ideaal om zo je zomer door te brengen.
Woon je nu in Bloemendaal?

Groeten, John.

Inderdaad veel succes gewenst!

Bloemendaal - Oostenrijk is toch goed te doen op de fiets? 8)
Klinkt als een lekker actief geburen maar ook erg seizoensgebonden denk ik.... :roll:

Ha die Nathalie,

Volgens mij ben jij goed in het mobiliseren van mensen om met z'n allen een gezellig kampvuurtje te stoken. Kan natuurlijk ook in Oostenrijk, onder de deunen van: "Wir sind die lustige Holzhackerbuben....!"
Soms heb je pech: Lars had het afgelopen weekend het vuurtje net lekker in de fik, toen een gemene onweerbui ons verdreef naar de stal. Gelukkig was het in die stal ook gezellig, alhoewel ik hier en daar hoorde: "Waar is Nathalie?"

IK GA NAAR OOSTENRIJK

!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Gefeliciteerd Nathalie!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Rechtherzliche Gratulation!
Gaan we nu met z?n allen in Oostenrijk fietsen: die Liebesgr?sse aus die Lederhosen?

als je zin hebt om er heen te fietsen dan vind ik dat uiteraard geen probleem hahaha. gezellig juist...

ik vertrek of 17 of 19 juni...

en ja john, ik woon sinds ongeveer 14 maanden in bloemendaal...

groetjes... :D