Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Rondje Heuvelrug vanuit Amersfoort, zaterdag 16 juli - Forum Wereldfietser

Rondje Heuvelrug vanuit Amersfoort, zaterdag 16 juli

We gaan het weer eens proberen, het uitermate onregelmatige rondje Heuvelrug vanuit Amersfoort.
Start zaterdag 16 juli om 10.00 uur voor het station Amersfoort.
We gaan ongeveer 80 km fietsen en we zijn 16.00 uur terug in Amersfoort.
De route gaat zoveel mogelijk over rustige weggetjes en fietspaden.

Stuur even een Pb'tje of antwoord op dit bericht als je mee wilt gaan. We bekijken vrijdag avond even of we voldoende deelnemers hebben, zo niet, dan gaat het niet door. Ik ga nog een GPS track maken, dus geef even aan als je die wilt hebben.

Groeten, Annie en Wouter
Goed initiatief....waar ik helaas niet bij kan zijn.... :(
Wouter schreef:We gaan het weer eens proberen, het uitermate onregelmatige rondje Heuvelrug vanuit Amersfoort.
Start zaterdag 16 juli om 10.00 uur voor het station Amersfoort.
We gaan ongeveer 80 km fietsen en we zijn 16.00 uur terug in Amersfoort.
De route gaat zoveel mogelijk over rustige weggetjes en fietspaden.

Stuur even een Pb'tje of antwoord op dit bericht als je mee wilt gaan. We bekijken vrijdag avond even of we voldoende deelnemers hebben, zo niet, dan gaat het niet door. Ik ga nog een GPS track maken, dus geef even aan als je die wilt hebben.

Groeten, Annie en Wouter
tja dan zit ik in het noorden, helaas.....
Hé , leuk dat jullie het weer oppakken. Helaas ivm andere activiteit die dag, ben ik er niet bij. Veel fietsplezier, een mooie tocht wordt het zeker. Ik trap een andere keer weer mee. groetjes
Wegens onvoldoende deelnemers gaat het rondje niet door.
misschien bij mooi weer eens opnieuw proberen?
Of wellicht eens gaan polsen hoeveel mensen hieraan mee zouden willen doen. Annie en Wouter hebben het al eerder geprobeerd en het zou zonde zijn als hun enthousiasme wederom tot teleurstellingen leidt.