Is ook wel een heel verkeerde plek om te zijn.
Wim
Additionally, paste this code immediately after the opening
tag:Deze keer wel, maar meestal moet je BuZa met een korrel zout nemen, anders kan je beter gewoon thuis blijvenfietsbob schreef:Uit het reisadvies voor Libanon van het ministerie van BuZa :
Onveilige gebieden
Alle niet-essentiële reizen worden ontraden naar de volgende gebieden binnen Libanon:
- de afgelegen gebieden in het noordoosten (Hermel) en oostelijk deel van de Bekaa, U wordt geadviseerd enkel hier te reizen onder lokale begeleiding.
Kennelijk een korrekt reisadvies !
De FCO (britse BuZa) schrift o.a. dit over Nederland:Polling schreef:Behalve als je luistert naar BuZa van een ander land, voor je het weet is NL een lang met negatief reisadvies, en moeten we ver weg...
Het is maar hoe je het bekijkt, niet overal is het veilig. Ook durf ik Rotterdam met mijn fiets niet in. Was ik nog ruim twee weken geleden bij overstappen op Rotterdam CS en daar hield ik mijn fiets stevig vast, daarbij links en rechts goed uitkijkend.Sjeng Langslaper schreef: Ik heb inmiddels 2 schietpartijen meegemaakt
Ehhm, ik neem aan dat dit niet serieus bedoeld is, Martin?Martin E. van Doornik schreef:Ook durf ik Rotterdam met mijn fiets niet in. Was ik nog ruim twee weken geleden bij overstappen op Rotterdam CS en daar hield ik mijn fiets stevig vast, daarbij links en rechts goed uitkijkend.