Additionally, paste this code immediately after the opening tag: Shane is een Zak - Forum Wereldfietser

Shane is een Zak

Ja, dat vinden meer mensen, waaronder ikzelf af en toe. Maar iemand vond het nodig om de volgende in mijn gastenboek te schrijven:

"Jij bent toch die zak die graag van anderen op het forum van de wereldfietser uitlegt wenst én krijgt over fietsen en fietszaken, maar als je het even niet begrijpt de mening van vrijheidsuiting naar je eigen hand zet, en je anderen die vrijheid dus opzettelijk ontneemt."

Zonder de lef te hebben om hun naam of email achter te laten.

Ten eerste mocht iemand ervaren hebben dat ik hun mening of vrijheidsuiting niet respecteer, bij deze mijn verontschuldiging.

Ten tweede mocht iemand het toch zo nodig vinden om mij te beledigen verzoek ik ze om dit te doen via pb or email naar info@ en niet openbaar op mijn site waar mijn lezers en sponsors last van krijgen. En heel misschien dat je de ballen hebt om je email voortaan te gebruiken dat ik me zelf kan verdedigen.

Shane
Toch erg triest dat er veel gefrustreerde mensen rondlopen en vanuit de veiligheid van de anonomiteit maar allerhande verwensingen uitdelen.

Kan me ook niet voorstellen dat jij, Shane, ooit iets met die genoemde intentie als zodanig hebt verwoord. Ik vind je bijdragen i.i.g. altijd erg leuk/leerzaam om te lezen. Dat er anonieme klojos rondlopen op deze wereld is helaas een feit. Gewoon negeren en jezelf blijven en indien mogelijk met een grote boog om dit soort zielige types heenlopen.
Beetje zielig inderdaad en heel laf om geen naam te vermelden. Niet teveel aandacht aan besteden, heeft hij/zij misschien alleen nog maar meer lol van.
:wink:
ellenvanderzwan schreef:Beetje zielig inderdaad en heel laf om geen naam te vermelden. Niet teveel aandacht aan besteden, heeft hij/zij misschien alleen nog maar meer lol van.
:wink:
+1!
Niet leuk om zo'n dingen te moeten lezen, en omdat het anoniem is en zonder verwijzingen weet je dan ook helemaal niet wat er mis is. Trek je er maar niks van aan!

Overigens: Je kan een mening hebben en je hebt recht op de vrijheid van meningsuiting. (http://nl.wikipedia.org/wiki/Vrijheid_van_meningsuiting)
"De mening van vrijheidsuiting" is een rommeltje van woorden dat niets betekent, tenzij er een zekere meneer Vrijheidsuiting een mening heeft natuurlijk ;-).
Shane,

Niks van aantrekken. Is pure jalouzie.
Tegenover deze ene zijn er hier honderd mensen op het forum die je een toffe peer vinden!
Dank allemaal voor de steun en wijze woorden :D
Shane schreef:Dank allemaal voor de steun en wijs worden :D
had ik maar een fractie van Shane zijn fietskennis :oops:
kon ik mjzelf blij maken met zeer op prijs gestelde hulp
Anoniem is natuurlijk laf. Maar ook de kritiek kan ik niet met je berichten rijmen. Is het geen misplaatste grap? Of een jaloerse net-niet-fietser, of een afgewezen minnares? :wink:

Frank
Ik heb een paar keer met je gesproken via de pb, en ik vind je een aardige eerlijke gozer :wink:

Moet ook wel he als oud militair. kameraad schap is alles zefs onder
wereldfietsers

mario
Shane, wat een ludieke actie om meer mensen op je site te krijgen :D

Maar even serieus: gewoon de prullenbak in en van je afzetten. Er zijn nu eenmaal mensen die jaloers zijn op mensen zoals jij (die over 117 dagen aan een hele lange, mooie, uitdagende en levensveranderende reis gaan beginnen)
Voor wie het nog niet wist, Shane heeft een geweldige site: http://www.shanecycles.com/

:D Ali
Egypte
Van die afgewezen minnares is wel een leuke.
Valt daar verder nog wat over te zeggen?
:-)
sonali schreef:Shane, wat een ludieke actie om meer mensen op je site te krijgen :D
Lijkt me een beetje vroeg voor een ludieke actie, maar ik weet nu wie ik moet bellen als ik een PR man nodig heb :D .
IvdP schreef:Van die afgewezen minnares is wel een leuke.
Mijn minnares denk dat ik Frank B heet :lol:
Shane schreef:Mijn minnares denk dat ik Frank B heet :lol:
Was zeker wel een teleurstelling om te lezen dat het Shane L is :wink: