Additionally, paste this code immediately after the opening tag: doorlopende reisverzekering - Forum Wereldfietser

doorlopende reisverzekering

mijn ING doorlopende reisverzekering kent de clausule van "maximale reisduur van 6 weken per reis". Is er kennis van verzekeraars die deze voorwaarde NIET stellen ?
koert siepel schreef:mijn ING doorlopende reisverzekering kent de clausule van "maximale reisduur van 6 weken per reis". Is er kennis van verzekeraars die deze voorwaarde NIET stellen ?
Die zijn er genoeg: zie
http://www.reisverzekeringvergelijking. ... kering.htm
Als dit niet al te vaak voorkomt, kun je bij de ING reisverzekering diverse tijdelijke uitbreidingen aanschaffen, waaronder extra dagen.

.tsooJ
De Ohra doorlopende reisverzekering stelt als eis dat je tenminste 1 dag per jaar thuis moet zijn.

Joop
jup, ik kan ook zeker Ohra aanraden! 364 dagen achtereen weg mogen zijn! (maar nu nog doen :-)
Bij de ANWB heb ik een doorlopende reisverzekering die tot 6 maanden achtereen dekt.
Marc v G schreef:Bij de ANWB heb ik een doorlopende reisverzekering die tot 6 maanden achtereen dekt.
Is bij jouw ANWB-doorlopende ook de fiets inbegrepen?
Gebruikelijk is dat bij de ANWB-doorlopende reisverzekering de fiets voor slechts een paar honderd Euro is gedekt. Je kunt bij de ANWB wel aanvullend op je doorlopende reisverzekering je fiets kortlopend bij verzekeren.
Gedekt is dan:
1) volledige vergoeding bij diefstal en schade. Ook onstaan tijdens luchtstransport van de fiets.
2) Transport van de fiets naar huis als je door ongeval of terugroeping i.v.m familielid plotseling naar huis moet.
3) vervangend vervoermiddel als je door schade, diefstal of ongeval niet verder kunt fietsen.